A new time has come.

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Leia's boomhuis

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Sun Aug 01, 2010 6:15 pm

Gavril liet het flitsje opeens stoppen zodat Kira het op zou eten. Het zou een kietelend gevoel geven, en Deloi kon er helemaal niet tegen als dat in zijn mond gebeurde. Die zou gelijk de slappe lach hebben gekregen, gewoon omdat het te erg kietelde. Deloi sprong ondertussen weer op het tafeltje en dook snel weg voor Kira, die net boven hem langs scheerde. "Luchtpiraat." zei hij lachend.
Back to top Go down
View user profile http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1

Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Sun Aug 01, 2010 6:20 pm

Kira moest lachen en hapte het flitsje op, gelijk liet ze zich op de grond vallen, en golde over de vloer, ze probeerde wat te zeggen, maar door het lachen kon ze amper ademhalen, dus ze gaf zich maar over aan de slappe lach.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Sun Aug 01, 2010 6:24 pm

Deloi sprong van het tafeltje, maar struikelde toen hij landde en plofte bovenop Kira neer. Hij kreeg weer de slappe lach en rolde zich snel van haar af. "Sohohohohorry." zei hij lachend. Deloi stond op, maar Gavril gaf nog een kietelschok en Deloi lag gelijk weer plat op de grond van het lachen. "Wat vind je nou leuker, een lachende draak of twee lachende draakjes?" vroeg hij aan Leia.
Back to top Go down
Leia
Level 1

Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 6:56 am

Leia begon te lachen "Ik ga voor de twee" zei ze. Kira grijnsde, en begon hem te kietelen met haar staart, ze kriebelde hem onder zijn neus met de grote zachte vin. Ze kreeg daar door nog een lachstuip, en rolde over de grond. Ze rolde tegen Deloi op.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 8:21 am

Deloi kwam niet meer bij van het lachen. Vooral niet toen hij Kira's staart voelde. Gavril glimlachde. "Volgens mij heb ik een vrolijke Deloi op de terugweg." zei hij. Deloi voelde de bonk en sloeg zijn staart om Kira. "Nu heb ik je." zei het draakje met een grote grijns. Hij begon haar met een pootje te kietelen en zorgde ervoor dat Kira niet weg kon rollen.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 9:00 am

Leia glimlachte, en keek naar de twee drakjes die zo'n plezier hadden, ze waren zo schattig samen.

Kira kreeg een nieuwe lachstuip "nouhanouhahahahahah"zei ze al lachend, Ze begon te krionkelen om aan de kieteldood te ontkomen.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 3:44 pm

Deloi pakte Kira vast en fluisterde zachtjes "Jij aardig zijn." Toen liet hij haar los en stond op. "Moet je weer in de kom of kan je nog even blijven?" Hij keek Kira vragend aan en hoopte dat ze nog niet terug hoefde.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 5:54 pm

Ze giegelde, en als ze een huid had gehad, en geen schubben, dan had ze gebloosd. Ze glimlachte bij de vraag "Nee, door regen, lucht is nat genoeg" zei ze glimlachend, "Mijn kieuwen" ze flapperde met de kieuwen "Niet drogen uit." ze glimlachte "Leia jij liedje moeten spelen, storm liedje" zei ze "leuk die" Leia glimlachte, en gaf Gavril een knipoog toen de draaskjes een knuffel gafen aan elkaar. "Ik zal 'the song of storms' spelen ok" zei ze terwijl ze naar haar harp liep. Ze begon te spelen, en zingen.

als je het liedje wil horen: https://www.youtube.com/watch?v=ziUSQKcURBE
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 6:07 pm

Gavril zag de knipoog en glimlachde. Aan de naam te horen zou het over een storm gaan, en een storm was geen storm als er geen bliksem was. Toen Leia begon liet hij in de lucht kleine bliksemschichtjes verschijnen. Deloi knikte grijnzend en zei "Leuk, dan we kunnen stoeien verder." Toen pas zag hij de schichtjes en besprong eentje, waardoor hij een zeer lichte schok voelde.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 6:24 pm

Kira vond het wel een leuk spel, en begon ook naar de flitsjes te happen, de schokjes waren grappig.

"♪♪Can you hear, A song is born♪♪
♪♪Its the ballad of the storm♪♪
♪♪Thunder, Heavy wind♪♪
♪♪The song of storms begins♪♪

♪♪So be brave, Play this song♪♪
♪♪And a heavy storm will come♪♪
♪♪Come to destroy♪♪
♪♪The land♪♪
"
Zong Leia, en ze haalde haar ocarine te voorschijn, ze begon erop te spelen, maar moest daardoor wel stoppen met zingen. Ze keek naar de twee auras van de draakjes, en wist wat ze zelf misschien iet eens beseften.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 02, 2010 6:28 pm

Gavril zag wat de draakjes deden en hij liet de schichtjes rondvliegen. Ze vlogen langs alles, en Deloi racete ze achterna. Die hapte telkens naar flitsjes. Gavril zorgde ervoor dat ze niets kapotmaakten en ze vlogen dwars door de hele kamer. Eentje draaide in een spiraal om de ocarina en vloog toen weer weg naar het tafeltje.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 03, 2010 9:50 am

Leia grijnsde, en sloot het liedje af, ze stuurde watedruppels in de ronte, tussen de flitsjes. Ze begon het lied gewoon te zingen, en Kira deed een poging om mee te zingen, wat nergens naar leek, maar ze vond het leuk. Toen botste ze tegen Deloi op, en rolde daardoor over de grond.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 03, 2010 9:58 am

Deloi stuikelde over Kira en kwam bovenop haar terecht. Snel stond hij weer op en bloosde een beetje. Dat was moeilijk te zien, maar je zag dat de schubben iets lichter werden. Gavril grijnsde. Die zouden vast wel goede vrienden worden, dacht hij. Hij liet een brok aarde omhoog komen en schreef vlak voor Leia de woorden "Ze zijn wel heel goede vrienden."
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 03, 2010 10:05 am

Leia maakte letters van water "Volgens hun auras heeel goed" ze gaf gavril een knipoog. Kira krabbelde overeind. "Jij mij kamer zien moete" zei ze terwijl ze naar een klein deurtje waggelde, en het opendeed, het ging de boom in.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 03, 2010 10:25 am

Deloi knikte blij. Hij liep achter Kira aan en bekeek alles goed. Hij wilde alles onthouden zodat hij het aan Gavril kon vertellen. Hij zwiepte zachtjes met zijn staart heen en weer en wachtte af. Gavril grijnsde. "Nou, dat zou me niet verbazen." zei hij toen de draakjes weg waren. "Volgens mij krijgt Deloi ook een vriendinnetje."
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 03, 2010 10:37 am

Leia glimlachte, "Ze hebben prachtige auras die me al een hoop verklapt hebben" zei ze met een grijns. Kira liep het deurtje door, ze liep over een klein plankje dat als bruggetje werkte over de slotgracht van haar kamer, achterin was een kleine plas waar onderwater een steen lag, zodat ze in het water kon slapen. Ze grijnsde, en wees naar een deurtje aan de zijkant. "Dat deur naar kleedklere"
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 03, 2010 7:58 pm

Gavril grijnsde. "Ach, laat ik de pret niet bederven door nu weg te gaan." zei hij. Hij had een gevoel dat Deloi dat niet op prijs zou stellen. Het draakje keek ondertussen zijn ogen uit in de kamer van Kira. "Mooie kamer hebben jij." zei hij. "Ik niet eigen kamer heb." Hij vond het wel jammer, maar ook wel weer leuk.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 3:07 pm

Kira grijnsde, en sprong in het water, haar blauwe schubben gingen weer glanzen `Sworri` zewi ze toen ze zag dat een vloedgolf Deloi had overspoeld `Maar ik uitgedroogt was` ze grijnsde, en zwom naar de bodem, z pakte een schelp en kwam weer boven. Ze boorde er twee gaatjes in, en reeg er een touwtje door. `Voor jouw` zei ze, en ze stak haar ketting naar hem uit.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 3:18 pm

Deloi proestte even door de vloedgolf en zei "Maakt niet uit." Hij zag wat Kira deed en stak voorzichtig zijn kopje door de ketting. "Mooi ketting." zei hij prijzend. "Ikke nu voor jouw iets pak." Hij rende snel terug naar de tas van Gavril en pakte daar een klein zilveren kettinkje uit met een gouden hanger eraan, ingelegd met kleine diamantjes. Hij was gevormd naar een dolfijn en Deloi had die ketting uit de zak van Ren gejat. Gavril wist er niets van en zag niet wat Deloi pakte omdat het draakje alweer terugrende. "Voor jou." zei hij glimlachend terwijl hij de ketting liet zien.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 3:28 pm

Kira zette grote ogen op, en liet de ketting om haar hals glijden. Ze keek Deloi blij aan, en gaf het een zoen op zijn bekje, daarna gaf ze hem een knuffel
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 3:32 pm

Deloi was een beetje overdonderd door de zoen. Hij liet de knuffel toe en keek Kira met grote ogen aan. "Dat ik niet had verwacht." zei hij eerlijk. Hij ging liggen op een kussen en keek naar Kira. Hij vond het leuk met haar te stoeien en vond dat de ketting mooi bij haar paste. "De ketting past echt mooi bij je." zei hij.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 3:42 pm

Kira grijnsde `Heel bedank` zei ze. `Jou ketting ook passe, net surfer`zei ze met een grijns, en ze ging naast hem liggen. `Ik jou lief vinde` zei ze
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 3:45 pm

Deloi glimlachde. "Ikke jou ook lief vind." zei hij. Hij likte Kira een keer over haar hoofd en legde toen zijn hoofd op zijn pootjes. Gavril tikte ondertussen met zijn hand op de stoel en zei "Kun je nog iets zien?" Hij keek Leia vragend aan omdat hij wel wilde weten wat de twee draakjes uitvoerden in Kira's kamer. En waarmee Deloi in zijn bek weg was gegaan.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 4:30 pm

Leia glimlachte `Kira heeft de deur gebarricadeerd, en er schijnt een rood aura door de deur, dus ik denk dat ze verliefd zijn` zei ze met een grijns. Kira legde haar kopje tegen zijn schouder, `ik jou liever vind dan jij mij lief vin` zei ze uitdagend
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Wed Aug 04, 2010 4:40 pm

Deloi keek uitdagend naar Kira. "Ik jouw nog leuker vinden. Leukerst van alles." Hij gaf haar een porretje in haar zij met zijn staart en legde toen zijn kopje naast dat van haar.
"Oh, dat is echt fijn. Gelukkig kan Deloi dat niet." zei Gavril glimlachend. "Alleen wil ik wel weten wat Deloi net in zijn bek had."
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   

Back to top Go down

Leia's boomhuis
Back to top 
Page 6 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next