Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De eerste strijders missie

Go down 
+10
Vashti
Kate
Ryan
Alicia
Aris
Iyona Taroné
Sheena Sumé
Dust
natas
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 7:10 am

Kate luisterde naar Iyona die de zwakke plekken van de demonen uitlegde. Ze sloeg de informatie op in haar hoofd en herhaalde het een paar keer in haar gedachten zodat ze het niet zou vergeten. Ze zou liever op een langere afstand staan van de demonen, maar wist niet zeker of dat zou gaan lukken. Je kon immers niet alles plannen. Van een lange afstand zou ze haar pijl en boog altijd gebruiken, als de demonen dichterbij zouden komen moest ze noodgedwongen wel een van de werpmessen gebruiken. Ze keek even naar het meisje naast zich. "Niemand faalt hier" zei ze en ze keek haar recht in haar gezicht aan. Toen lette ze weer op Iyona's woorden en hoorde dat ze teams zouden gaan vormen. Ze wist niet of het voor iedereen geld, maar zij zou het werkelijk niks uit maken bij wie ze in het team kwam. Dus maakte ze ook geen aanstalten om snel naar iemand toe te gaan.
Back to top Go down
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 7:45 am

' Het zou wel kunnen , iemand kan van hier niet terug komen ' . Alicia leek gefascineerd te zijn door dit feit . Je mocht geen een fout maken want in een seconden kon je slagader opgesneden worden en lag je bloedspuitend op de grond. Ongeneselijk , mensen konden je niet helpen . Ook al fascineerde het Alicia het maakte haar ook bang . Fouten maken , daar was ze bang voor . Je wist nooit wat er zou gebeuren . Ook wou ze nog niet dood , ze had nog zoveel te doen in haar leven .
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 8:11 am

Natas merkte al snel dat niemand naar haar luisterde. Eigenlijk had ze dat wel verwacht maar toch was Natas teleurgesteld. Ze mocht wel een van de jongste zijn maar was zeker niet zwak vond Natas zelf. Ze zuchte diep want dat durfde Natas natuurlijk niet te zeggen. Daarna keek ze om zich heen met wie ze samen kon doen. Het liefst zou ze bij Dust komen maar ze wist zelf dat het niet slim was omdat ze dezelfde gave hadden. Natas werd meer depri toen ze zag dat ook niemand naar haar toe liep.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 8:26 am

Dust nam het eerste initatief en zei met een harde stem "Ik neem Rose, Aris, Sheena en..." Hij keek zoekend rond. "...Kate in mijn groepje." Hij keek verontschuldigend naar Natas. "Ik wil weten wie een tank wil zijn en wie schutter is." Hij had eerder geholpen bij oorlogen en moest blijkbaar de leiding op zich nemen. Hij haalde de metalen platen rond Schysta weg omdat ze wat moest doen. "Vlieg hoog op en neem het terrein goed in je op, ik wil weten waar er goede schuilplekken zijn en waar de hoogste concentratie demonen is." zei hij zachtjes tegen Schysta. Die knikte alleen maar en vloog snel weg. Toen ze op drie kilometer hoogte zat keek ze goed rond.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 8:42 am

Met een strak gezicht keek ze naar de jongen die alles leek te beslissen . Wie weet wilde de kinderen niet met hem samenwerken . Weer keek ze naar Kate . ' Als je niet met hem wilt , wil je dan met mij samen? ' vroeg ze zacht , ze kon het beter nu vragen voordat ze met iemand opgescheept werd waarvan ze dacht dat die niet goed was.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 8:46 am

Kate keek naar Natas. Zij had haar woorden wel gehoord maar zei niks. Omdat de anderen ook niks zeiden en het niet veel zou helpen als zei een grote mond zou opzetten omdat ze het respectloos vond dat niemand luisterde. Kate wist niet wat ze moest doen. Dust leek al een plan te hebben maar ze vroeg zich af of iedereen het daar mee-eens zou zijn. Ruzie was iets wat ze niet wilde veroorzaken, dus zou ze er niet tegen in gaan. Ze keek naar het meisje naast zich. Ze leek haar aardig goed, ookal had ze misschien niet zoveel ervaring als de rest. Dat vond Kate eigenlijk juist wel leuk. "Ik wil best met jou samenwerken, anders worden het te grote groepen" zei ze tegen het meisje naast zich en ze wachtte even af wat de rest ging doen.
Back to top Go down
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 8:53 am

' Oke .' een glimlach verscheen op haar gezicht . ' Mijn krachten zijn nog niet gevorderd dus ik zal vooral met mijn zwaard , mijn shurikens en werpstilleto's . Een pijl en boog kost misschien teveel tijd ' . Ze vond het een goed idee om nu al een strategie te bepalen . ' Welke wapens heb jij? ' .
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:00 am

Kate keek naar het meisje en knikte. Ze had controle over een aantal wapens, dat was zeker een pluspunt. Vooral omdat Kate alleen echt goed overweg kon met haar pijl en boog. Ze glimlachte even naar het meisje die een opmerking maakte over pijl en boog. "Ik kan heel goed met mijn pijl en boog schieten, ook wel van korte afstanden" Kate dacht even na. "Ik heb ook een paar werpmessen maar daar ben ik nog niet zo geweldig mee" zei ze tegen het meisje.
Back to top Go down
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:11 am

' Hmmm , oke ' even dacht ze na. ' Hoe gaan we elkaar dekken? ' . Het leek haar een goed idee om elkaar te dekken maar ondertussen goede aanvallen doen . Demonen had ze nog nooit gezien , alleen over gelezen . Meestal werden ze beschreven al lelijke monsters met horens op hun hoofd maar zij zag ze eerder als meisjes en jongens die een duistere gloed over zich heen hadden .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:12 am

Sheena luisterde aandachtig naar Natas, maar liet dat voor de rest niet echt blijken. Na een tijdje knikte ze naar Natas, als teken van begrip. Toen luisterde ze naar Dust en haar woede van daarnet voor hem, leek een klein beetje weg te ebben, bij het feit dat hij alles zo goed probeerde te regelen. 'Het lijkt me inderdaad goed om mensen met verschillende krachten bij elkaar te doen.' Was ze totaal met Natas eens en glimlachte naar haar. Daarna luisterde ze naar de mensen die Dust het liefste wou, maar Natas sprak haar ook wel aan, ze wist wat ze wou en vertelde dat aan de rest. 'Ik zou het liefst Natas er ook bij hebben.' Zei ze met een kleine glimlach, en hard genoeg, dat Dust en Natas het zouden horen. Daarna klopte ze even op Aqua's nek. 'Je kan helpen, maar je hebt nog geen krachten, dus als het te gevaarlijk word, ga je weg, zoals ik al eerder heb gezegt.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:15 am

Schysta kwam naar beneden gevlogen en tekende een gedetailleerde kaart van het gebied. Ze zette een aantal kruisjes en rondjes neer. "De kruisjes zijn de hoge concentraties demonen en de rondjes de beter beschermbare plekken. Ik had ook nog een ideetje, kunnen de draken niet helpen door stenen naar die demonen te gooien? Ze zouden in ieder geval afgeleid zijn met het ontwijken van die dingen." Dust knikte en hoorde wat Sheena zei. "We kunnen ook meerdere groepjes maken, maar ik weet niet of dat handig is. Iemand met pijl en boog en iemand met een zwaard, mes of iets anders in een groepje zou kunnen werken. De schutter geeft rugdekking en de zwaardvechter blijft aan de rand." Hij keek vragend de groep rond.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:17 am

Kate dacht na en fronste haar wenkbrauwen. Ze moesten even een goed plan proberen te verzinnen en daar leek het meisje ook bewust van te zijn. Ze haalde even haar schouders op. "Als de een aan het vechten is, zorgt de ander ervoor dat er niet te veel demonen om diegene heen staan en kan diegene die vecht rustig doorvechten terwijl de ander haar verdedigd?" stelde ze aarzelend voor. Ze wist niet zo goed hoe ze een plan moesten maken waar ze én goed konden vechten én niet al te gewond raakten.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:19 am

Natas keek op naar Sheena die het wel blijkbaar gehoord had. Bij glimlachde Natas dat tenminste iemand naar haar luisterde. ´´Is het niet slimmer om naar Iyona te luisteren en groepjes van twee of drie te pakken´´ stelde Natas voor. Weer gokte Natas dat er niemand naar zou luisteren maar zei het toch gewoon lekker hard. ´´Dan kunnen we van alle kanten komen zodat er geen ontsnapt´´ vervolgde Natas. ´´En misschien is het slim om een teken te gebruiken zodat we allemaal ver uit elkaar toch gelijk beginnen´´ dacht Natas hard op.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:28 am

' Slim idee van je ' antwoordde ze de vraag van Natas . Ze vond het wel een goed idee wat ze zei . Toen keek ze weer naar Kate . ' Ja , jij hebt toch pijl en boog ? ' ze keek even naar Dust , hij had het bedacht dat de pijl en boog schutters op een veilige plek konden staan en de zwaardvechters konden verdedigen . ' Misschien mij verdedigen door op een afstand op de demonen te schieten , ik weet niet of het een goed idee is hoor maar als je op de goede plek staat heb je veel overzicht ' ze wist niet of het wel zo'n goed idee was , ze wachtte gewoon op het antwoord van Kate . Anders was het geen teamwork .
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:52 am

Kate luisterde even naar Natas. Ze stemde met haar in door een goedkeurend knikje naar haar te geven. "Ja, dat lijkt me op zich ook wel een goed idee" zei Kate en ze dacht even na. Ze hoopte maar dat de omgeving een beetje open was en niet dichtbegroeid met allemaal bomen en struiken en dergelijke. Ze vond het wel jammer dat ze niet zo'n goede kans had om echt aan te vallen, wat ze ook wel leuk vond om te doen, maar ze realiseerde wel dat ze zich goed moest bedenken dat er ook verdedigers moesten zijn. "Ik denk dat het wel goed komt.. en ik kan je helen als je gewond raakt" zei Kate.
Back to top Go down
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:54 am

' Ja , dat is wel fijn ' een glimlach speelde op haar gezicht . Ze had nooit gedacht dat het zo leuk was om de wereld te helpen . ' Welke krachten heb je dan? ' vroeg ze geïnteresseerd . Met haar krachten kon ze niet , ze waren niet zo goed en ze was niet in het gebied waar je ze goed kon gebruiken maar als haar wapens weg waren geslagen wist ze altijd wel wat te doen .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:58 am

Sheena hoorde wat Schysta zei en keek een beetje bezorgt naar Aqua. 'Ik wil niet dat Aqua te veel gevaar loopt.' Zei ze en Aqua gromde licht, omdat hij juist wel wat wou doen. Toen richtte Sheena zich op Natas. 'Ja, het lijkt mij ook beter om in wat kleinere groepjes aan te vallen, maar dan wel goed samen werken met andere groepjes en niet te ver van elkaar vandaan.' Zei ze en knikte instemmend naar Natas. 'En over die wapens, Dust, het zijn niet alleen wapens als pijl en bogen en zwaarden, daar moeten we rekening mee houden en elk zwaard heeft weer zijn eigen functie.' Zei ze en trok haar stok.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 9:59 am

"Ik heb water en helen, en jij?" vroeg Kaat nieuwschierig aan het meisje. Het leek er niet op dat ze haast hadden met de missie, dus konden ze nu wel even kletsen vond Kate. En ze hadden al een goede strategie bedacht dus hoefde ze zich daar ook niet meer druk om te maken. Ze glimlachde terug naar het meisje. Ze wist haar naam nog niet eens. Het was toch gemakkelijker praten als je diegene zijn naam wist. "Ik heet trouwens Kate" zei ze even later.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 10:02 am

Dust keek naar Sheena. "Dat weet ik, maar ik bedoelde wapens die van dichtbij pas bruikbaar waren. Met een zwaard ga je moeilijk op een veilige plek zitten en die dan telkens naar vijanden gooien." Schysta keek naar Aqua en zei "Aqua loopt geen gevaar. Ik heb geen boogschutters gezien, dus is de lucht een van de veiligere plekken. Als ze wendbaar is kan ze bijna alles ontwijken denk ik." Dust richte zich tot het andere meisje en zei "Ja, mijn wapens zijn pijl en boog."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 10:03 am

Rose knikte naar Natas. Zei wilde precies hetzelfde zeggen. "Ik ben het met je eens, zo'n groep als Dust maakt is te groot en opvallend. Zo kun je nooit wat bereiken" legde Rose rustig uit. Ze voelde aan haar wapens die aan haar riem hingen. Ze voelde dat ze branden om gebruikt te worden.
Iyona knikte "Dat is meer wat ik bedoel inderdaad, groepjes van 2 tot 3 personen" Ze knikte naar Aris en Dust "Als jullie nou samen gaan, kunnen jullie je zelfstandigheid aan elkaar doorgeven maar ook weer goed samen gebruiken. Later zullen jullie merken dat jullie echt in teamverband moeten gaan werken en is dit een goed begin."
Back to top Go down
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 10:05 am

' Oh ja , ik heet Alicia . Ik was het gewoon helemaal vergeten. ' zei ze lachend . ' Maar ik heb water en telekinese .'.Haar glimlach leek niet van haar gezicht te verdwijnen , ze had er ook nog zo'n zin in . ' Welke vechtstijlen doe je? ' . Het was fijn dat niemand haast had , zo kon ze nog vragen stellen . Door die dingen te weten konden ze op elkaar in spelen . Als zij bijvoorbeeld een vechtstijl had zoals dim mak kon zij het perfectioneren met haar vechtstijlen .
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 10:08 am

Natas was het wachten zat op de groepjes dus zei ze ´´wie gaan er nu allemaal samen´´. Zelf wist ze dat Aris en Dust zeker en Kate en Alicia (die ze in het cafe had onmoet). ´´Rose jij bent net zoals Aris van directe aanvallen´´vroeg Natas aan Rose. Zelf maakte Natas niet uit van ver of dichtbij maar toch vond ze ver makkelijker.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 10:12 am

Rose knikte "Daar heb je gelijk in, van pijlen heb ik het niet echt" zei ze erachter aan. Rose draaide zich naar de andere die nu in losse groepjes aan het kletsen waren. "Mensen even opletten" riep ze boven iedereen uit. Het was niet handig als mensen nu wat zouden missen. Nu was het moment om goede groepjes te maken met de goede krachten bij elkaar. Of gewoon op de gok. Rose keek weer naar Iyona en kreeg een idee "Als u nou alle groepjes maakt" zei ze ineens.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 10:12 am

Aris luisterde naar Iyona en knikte. Ze snapte haar wel, en wist dat ze een grote groep waren. Dat was nou juist haar probleem maar ze liep naar Dust toe. 'Gaat dat lukken?!' vroeg ze hem, niet kil, maar ook niet lief. Ze vroeg het klaar vor de strijd. Het vuur dat lange tijd in haar ogen gedoofd was laaide op en haar liefde voor een gevecht was weer bij haar. Ze keek Dust aan.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 10:13 am

Kate glimlachte even. De sfeer leek tot nu toe nog ontspannen te zijn. Dat zou snel veranderen wanneer ze tegen de demonen aan het vechten waren. Kate had ook zin om wat te doen en steunde van het ene been weer op het andere been en bewoog een beetje heen en weer. "Hmm. niet echt een, ik heb vroeger in Kosta me verdiept in oostere vechtstijlen" zei Kate en ze keek even naar Alicia. Ze hield haar mond wanneer Rose de aandacht trok.
Back to top Go down
Sponsored content





De eerste strijders missie  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De eerste strijders missie    De eerste strijders missie  - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De eerste strijders missie
Back to top 
Page 3 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Level 4: Je grote missie's
» Lune en Sole, de eerste sterren

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: De rest van Ashtar-
Jump to: