A new time has come.

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Dust's ouderlijke huisje

Go down 
Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Next
AuthorMessage
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:35 pm

Schysta glipte onder Dust vandaan en die viel hard op de bank. "Nee hoor." zei ze. "We hebben zometeen Stofburger." Ze had de naam stofje van Laris overgenomen. Ze probeerde op Dust te gaan liggen, maar die rolde snel van de bank af en stond op. Hij klopte zich lachend af en zei "Kom" Hij liep door de deur naar de hal en zei "Dit is de hal met de wc en de trap naar boven." Snel rende hij de trap op en hij stond boven voordat je 'boven' kon zeggen. Hij wenkte Natas en hij liep zijn kamer in.
Back to top Go down
View user profile Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:40 pm

Natas lachte om Schysta. Toch werd ze steeds nieuwschieriger naar die bijnaam maar dat zou ze later wel horen. Snel liep Natas de trap op. ´´Ik ben er al´´ zei Natas terwijl ze langs Dust ging staan. Ze waren nu boven dat was meestal interesanter. Iedereen had bijna dezelfde onderverdieping maar boven was iets totaal anders. Daar waren kamer wat jezelf uit beelde vond Natas.
Back to top Go down
View user profile http://dragonders.forumotion.com/forum.htm
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:45 pm

Dust deed snel nog een kastje dicht terwijl hij zei "Kom maar hoor." Zijn kamer was niet groot maar had een bed, een grote kledingkast, een wandkast voor zijn medische dingen en een paar andere spullen die hij tijdens zijn reizen had gevonden. Zijn kamer keek uit op het noorden, dus het was er niet al te warm. "Dit is mijn kamer." Er lag nog wat troep in een hoek, maar verder was het schoon. Hij wachte op Natas om zijn uitleg te beginnen. Schysta kwam achter Dust en Natas aan naar boven gesjokt en plofte in een hoek neer. Daar begon ze te kijken naar een paar kristallen en fossielen. Toen pas zag ze het luik in het plafond en vroeg "Waar gaat dat luik naartoe?"
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:53 pm

Natas keek rond in Dust zijn kamer. Het zag er wel normaal uit zoals de meeste kamers. Ook zag je echt typische Dust dingen als reis spullen en medische dingen. Natas glimlachde breed omdat ze dit eigenlijk ook zo had voorgesteld. Daarna draaide Natas zich serieus om en vroeg ´´ nu een uitleg over die bijnaam´´.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 6:01 pm

"Ik zal er maar aan geloven he." zei Dust meer tegen zichzelf als tegen Natas. Hij ging op bed zitten en begon te vertellen. "Toen ik vroeger klein was, ongeveer acht, mijn zusje was toen zes, ben ik eens een keertje de weg kwijt geraakt. Het was toen een droge, stoffige zomer. Ik was bijna drie weken van huis weg en ik heb alleen maar fruit gegeten wat ik kon vinden. Uiteindelijk zag ik weer een bekend punt wat een behoorlijk eind buiten Mista was. Daarna ben ik gaan lopen in de richting die de voetsporen aangaven. Daar vlakbij is een mijn waar best veel mensen werken. Het was al avond dus kon ik gelukkig die sporen de goede kant op volgen. En toen ik thuis kwam zat ik helemaal onder het stof die de wind in mijn haren had geblazen en tegen mijn kleding aan plakte. Mijn moeder herkende me eerst niet omdat mijn haarkleur door al het stof helemaal lichtbruin was geworden. Pas toen ik naar haar toe rende en haar omhelsde viel er stof van mijn haar waardoor het weer een beetje de oude kleur werd. Ze droeg me naar binnen, het bad in en toen ik helemaal gewassen was kreeg ik schone kleren, een bord eten en toen ik uitgegeten was, en ik had behoorlijk veel op, begon ik over mijn reis en aankomst te vertellen. Mijn zusje luisterde ook mee en toen verzon ze de bijnaam Stofje. Dat was mijn eerste reis en na twee jaar wilde ik weer weg. Nu vertelde ik mijn moeder wel wat ik ging doen. Ik kwam bij een Jager terecht die mij wilde onderwijzen en daar ben ik een paar jaar gebleven. Van die reis heb ik mijn kook en schietkunsten en Arachni. Dat is alles volgens mij, nu weet veel van mijn vijftienjarige leven.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 6:07 pm

Natas luisterde aandcahtig naar het verhaal. Soms lachte ze en soms knikte ze op het goede moment. ´´Jou eerste reis he´´ zei Natas terwijl ze langs Dust ging zitten. ´´Dan heb je met de tweede veel meer geluk gehad zeker´´ zei Natas plagend. Ze keek hem recht in de ogen aan en wachte om zijn reactie. Zelf in haar leven was er niet veel bijzonders gebeurt. Behalve een paar afschuwelijke dingen waar ze het liver niet over had.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 6:15 pm

"Ja, dat kun je wel zeggen. Mijn familie was blij me weer te zien toen ik terug kwam. Ik ben na een half jaar weer op reis getrokken, gewoon omdat ik even bij mijn familie wilde zijn. Die reis heeft maar een half jaar geduurd. Ik ben naar de kust gereisd, daarna naar Osaku en van daaruit ben ik het bos ingetrokken tot ik het kruidenvrouwtje vond. Daar ben ik de rest van de reis gebleven en toen ik klaar was met de studie ging ik terug naar huis. Daar heb ik een paar jaar doorgebracht, onder andere studerend bij een dokter. En toen kwam Schysta opdagen." zei Dust. Hij hoefde Natas haar verleden niet echt te weten. Waarschijnlijk zou ze niets merkwaardigs hebben gedaan.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 6:29 pm

´´ah zo iets ken ik alleen kwam Max op dagen´´ zei Natas grappend. De rest kon ze zelf ook wel invullen. Hey was eigenlijk al weer een tijdje geleden dat Natas vvor het eerst Iyona zag. Het was toen druk bij haar hutje omdat er toen veel strijders kwamen. Zoals Kate , Akira en Rose. Natas glimlachde en keek weer naar Dust. Hij was later gekomen dat wist Natas zeker of gewoon eerder dat kon eigenlijk ook. Niet dat ze iemand anders al eerder was. ´´Je weet nooit wat de volgende dag brengt´´ zei Natas opeens . ´´Misschien ben ik wel over een week in Mitda´´ zei Natas grappend met een serieus tintje.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 6:34 pm

"Leuk voor je. Pas je wel goed op? Ik wil je niet kwijt." zei Dust. "En vaak weet je wel wat de volgende dag brengt hoor." zei hij serieus. "Het brengt namelijk jou." Hij sloeg een arm om Natas heen en Schysta klom ook op het bed. Ze begon zachtjes aan Dust's andere hand te knabbelen. Hij keek Schysta verbaasd aan. "Wat doe je nou?" vroeg hij. Schysta stopte niet met knabbelen en reageerde ook niet op Dust. Die trok zijn hand snel weg toen ze haar kaken opendeed en kriebelde haar op haar kop. "Zullen we verder gaan met je paardrijlessen?" stelde Dust voor.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 6:37 pm

Natas begon te blozen door Dust en was eigenlijk een klein beetje teleurgesteld toen Schysta er tussen kwam. Maar zo erg vond Natas het ook weer niet dus stond ze maar snel op. ´´Ja goed idee ik heb nog veel te leren´´ zei Natas met een glimlach.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 7:09 pm

Dust stond ook op en liep naar beneden. Hij liep door de voordeur naar buiten en wachte bij het hekje op Natas. Als die er was zouden ze verder naar het weiland lopen waar Arachni stond. Dat was ook gelijk een mooie plek om te oefenen, want er stond veel gras en de grond was zacht. Er stonden geen doornstruiken, brandnetels of iets anders vervelends wat dat vond Arachni veel te lekker.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 11:01 am

Natas liep rustig achter Dust aan. Meestal zou ze het juist snel doen maar nu gewoon even niet. Toen ze eindelijk bij Dust aan kwam en bij het hekje dus glimlachde ze breed. De vorige keer was al leuk met het paard dus nu zou het ook wel leuk worden. Max keek op toen hij Natas zag en vloog stiekem achter Natas aan.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 11:34 am

Let wel op dat het weiland verder weg is en er een weg naartoe leidt. Iedereen kan je zien.
--------------
Dust liep verder naar het weiland waar Aranchni stond te grazen. Hij deed het hek open en liep naar Arachni toe. Hij wachtte netjes op Natas zodat hij haar kon leren paardrijden. Hij aaide het dier alvast en gaf het wat advies om nu wat ruiger te doen. Ze moest nou eenmaal leren hoe ze op echte paarden moest rijden.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 11:42 am

o oke
-------------------------------
Max schuilde tussen het gras en andere objecten zodat hij niet ontdekt werd. Natas liep glimlachend achter Dust aan. Ze vond Arachni wel de liefste paard dat ze ooit had gezien maar dat waren er ook niet veel. ''Dan kunnen we gaan beginnen'' zei Natas terwijl ze rustig naar Dust keek.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 11:47 am

"Dat is goed." zei Dust. Hij pakte een lange lijn en bond dat aan het hoofdstel van Arachni. Hij rolde de lijn helemaal uit waardoor Arachni vrij kon draven, maar in een cirkel moest blijven. Dat was eerst het handigste. "Stap maar op." zei Dust tegen Natas. "Dan kan je tenminste wat leren." Hij keek even rond en zag iets roods bewegen. 'Vast weer een klein hagedisje.' dacht hij. Dust keek goed of Natas fouten maakte, want het was handiger als je het gelijk goed aanleerde.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 12:23 pm

Natas klom rustig op Arachni. Dat lukte nu een stuk beter dan eerst. Toen ze eindelijk goed zat aaide ze Arachni en keek naar Dust. ´´Zo goed´´ zei ze blij . Ze was best trots dat ze dit al kon doen maar wist natuurlijk niet of het helemaal goed was.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 1:56 pm

"Helemaal goed." zei Dust. "Zet hem eerst maar aan tot stap, dat hebben we al behandeld en nu kan ik kijken of je het goed doet. Daarna beginnen we met draf, wat de eerste dagen behoorlijk vermoeiend kan zijn hoor." zei hij glimlachend. Hij hoorde Natas nu al kreunen van de spierpijn. Zelf had hij dat ook gehad en hij wist nog steeds hoe vermoeiend dat was. Maar hij had gewoon moeten doorgaan en na een week was de pijn verdwenen. "En dat herhalen we een paar dagen, dan weet je goed hoe het moet." hij hield Arachni kort aan de lijn omdat hij anders weg zou lopen.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 2:16 pm

Natas luisterde aandachtig naar de instructies en knikte daarna dat ze het begreep. Voordat ze begon deed Natas iets fluisteren. Het was niet echt een gebed maar het leek er wel op. Daarna deed ze haar ogen weer open en duwde rustig in Arachnis buik. Natas wou het niet te hard doen omdat ze het dan zielig vond.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 3:15 pm

Arachni voelde de beweging van Natas en begon rustig vooruit te stappen. Hij liep in een cirkel omdat Dust hem aangelijnd hield. "Dat gaat goed." zei Dust. "Ik laat je nog een tijdje doorstappen en dan gaan we beginnen aan draf." Hij vond dat Natas goed op het paard zat. Hij merkte dat hij nu meer op Natas haar gezicht focusde als op haar rijtechniek. Snel keek hij weer hoe ze het deed en zei toen "Probeer met het paard mee te bewegen."
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 3:39 pm

Natas probeerde de insturcties te volgen. Het was niet zo makkelijk als het leek maar Natas genoot er wel vol van. Dat liet zo ook echt zien door breed te glimlachen. In zich zelf bedankte Natas Arachni als ze weer een stap vooruit zette. Want uiteindelijk deed zij al het werk.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 3:43 pm

"Oke, laat Arachni maar stoppen door licht aan de teugels te trekken en zelf achterover te gaan hangen." instrueerde Dust. "Voordat we met draf beginnen laat ik je zien hoe je moet sturen. Hij liep naar Arachni toe en pakte Natas haar handen. Hij liet haar zien hoe je stuurde en zei toen "Probeer het zelf maar." Dust maakte de lijn van Arachni los en gaf hem zachtjes een tik op zijn billen waardoor hij opeens in stap naar voren schoot.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 3:49 pm

groot moment mijn 800 post

-----------------------------------------
Natas probeerde te doen wat Dust zei. Het zag er zeker klumzig uit maar Natas kon een maal niet beter. ´´Wacht mag ik al alleen rijden´´ vroeg natas verbaast aan Dust. Maar al snel liet Dust los dus had Natas geen keus. Rustig probeerde ze Arachni te keren wat net lukte. Daarna toen ze een rechte baan naar Dust kon rijden probeerde Natas het wat sneller.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 3:52 pm

"Tuurlijk, Arachni maakt heus geen fouten hoor." zei Dust lachend. "Je kan nog veel van hem leren." Hij keek hoe Natas het deed en zei toen "oefening baart kunst. Rijd nog twee rondjes en ga dan in een achtje rijden. Dat zou makkelijk moeten kunnen." Dust liep naar het hek en ging erop zitten om Natas de ruimte te geven. Ze deed het al aardig en misschien zou hij haar meenemen naar de paardenman waar hij zijn paard vandaan had.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 4:02 pm

Natas deed wat Dust zei en probeerde elke keer wat harder te gaan. Uiteindelijk voelde het heel gewoon in Natas haar handen. Ook al was ze wel wat meer moe dan net haar plezier gaf genoeg energie om door te gaan. Toen ze klaar mee was probeerde Natas zo elegant mogelijk bij Dust te stoppen.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Mon Jul 05, 2010 4:14 pm

"Oke, dat is stap." zei Dust. "Dan gaan we nu over naar draf. Moet ik het laten zien? Het enige wat je hierbij moet doen is met het paard meeveren. Als hij omhoog gaat ga jij omhoog, blijf je even hangen en dan ga je weer naar beneden. Zorg er wel voor dat het paard dan nog een keer omhoog is gegaan voordat je omlaag gaat, anders is het gewoon stap." Hij keek Natas serieus aan.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   

Back to top Go down

Dust's ouderlijke huisje
Back to top 
Page 6 of 20Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Next
 Similar topics
-
» Comic Related Statues and Busts
» Advice for creating a toy room