A new time has come.

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Dust's ouderlijke huisje

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Next
AuthorMessage
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 11:08 am

Max zag de kruidentuin en bedacht meteen hoe hij wraak kon nemen voor vanmorgen. Een beetje expres lande hij in de kruidentuin waar Natas meteen recht stond: Toen ze zag waar ze stonden zweefde ze naar de kant zodat ze niet meer kruiden zou verpletteren. Natuurlijk trok Natas boos Max mee want die wou eigenlijk rond gaan springen. ´´Sorry Dust van de kruidentuin´´ zei Natas beschaamd om wat Max had gedaan.
Back to top Go down
View user profile http://dragonders.forumotion.com/forum.htm
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 11:21 am

"Gelukkig heb ik nog een voorraadje, dus zo erg is het niet." zei Dust. Laris rende op Max af en vroeg "Wie ben jij, ben jij een vriend van Schysta?" Ze keek naar Natas maar voordat ze iets kon vragen zei Dust "Dit is Natas, ook een goede vriendin, net als Aris. Maar waarschijnlijk wil ze zichzelf wel voorstellen." Laris keek vragend naar Natas en Max en zei toen "Ik ben Laris, Dust's jongere zusje." Ze glimlachte. "Welke krachten heb jij?"
Back to top Go down
View user profile Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 11:31 am

Natas zag opeens een meisje op haar af lopen. Het was blijkbaar het zusje van Dust. ´´Ik ben Natas en dat is Max´´ zei Natas rustig terwijl ze naar een spartelende draakje wees die ze vast had. De volgende vraag verbaasde Natas. Ze wist niet dat Dust zijn familie had vertelt van de strijders. ´´ehm Het zelfde als Dust´´ zei natas maar snel.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 11:41 am

"Oooh, coeeel" zei Laris. "Mag ik hem aaien?" vroeg ze terwijl ze naar Max wees. Voordat ze antwoord kreeg aaide ze Max al. "Ben jij het vriendinnetje van Dust?" vroeg ze. "Ik weet dat Aris het niet is." Schysta snelde naar Laris en ging op haar schouder zitten. Ze begon haar kopjes te geven.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 11:44 am

Max werd rustiger doordat Laris hem aaide en Natas liet hem maar uiteindelijk los. Natuurlijk ging hij meteen vliegen zodat hij nog steeds geaaid kon worden. Natas begon te blozen om de vraag van Laris en keek even naar Dust. Daarna zei ze toch rustig ´´volgens mij wel´´.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:20 pm

"Ooooh..." zei Laris onheilspellend. "Dus dat betekend..." Ze keek verwachtingsvol naar Dust. Die zei "Als je het waagt..." Laris begon te glunderen en begon keihard te zingen "Dust heeft een vriendinnetje, Dust heeft een vriendinnetje, en ze heet Natahas, en ze heet Natahas." Snel rende ze naar binnen om het aan Dust's familie te vertellen. "We hoeven ons ook niet meer zorgen te maken dat niemand het weet." zei Dust droogjes. "Wil je wat drinken?" vroeg hij aan Natas. Hij had dorst gekregen van de lucht. Hij liep naar achteren, heel diep de tuin in en rolde een steen weg. Daar was een klein bronnetje wat een plasje veroorzaakte die behoorlijk groot was. Het was gewoon smeltwater, maar het water was glashelder en ijskoud. Dust pakte een paar glazen uit de kast binnen en vulde die met het water. Hij gaf er eentje aan Natas en zei "Proost"
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:25 pm

Natas keek met verbaasde blik van Laris naar Dust. Had ze iets verkeerd gezegd of wat ging er gebeuren. Natas had natuurlijk zelf nooit een zusje of broer gehad dus ze had er geen verstand van. Toen Laris blij naar binnen rende keek ze verbaast naar Dust en luisterde aandachtig naar wat hij zei. ´´Wou je het dan geheim houden´´vroeg Natas plagend aan Dust. Snel liep ze achter Dust aan naar de bron en nam get glas aan. ´´Proost´´ zei Natas blij an dronk er meteen een volle slok van het water. ´´Waarom proosten we eigenlijk´´ vroeg Natas daarna aan Dust.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:30 pm

"We proosten op de ontdekking van de eeuw die mijn zusje heeft gedaan. Dat ik jouw vriendje ben." zei Dust lachend. Hij nam zelf ook een grote slok en voelde het koude water langs zijn keel glijden. Hij huiverde even, maar het koude gevoel was juist lekker. "En ik wilde het niet geheim houden, alleen nu gaan we waarschijnlijk bedolven worden onder de vragen van mijn familie. Ze willen weten hoe het is ontstaan, hoe lang we al samen zijn, wat we samen hebben gedaan etc." zei Dust. "Wil je trouwens buiten of binnen ondervraagd worden?" Hij keek Natas lachend aan.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:33 pm

´´Wat een ontdekking´´ zei Natas glimlachend terwijl ze de rest op dronk. Daarna luisterde naar de rest van Dust zijn verhaal. ´´Trouwens hoe groot is jou familie´´ zei Natas opeens tussen door. Dust sprak net of het een leger was dat dalijk allemaal op Natas af stormde of zo. ´´En over het ondervragen maakt mij niks uit´´ zei Natas. Ze bedacht dat ze waarscheinlijk niet onderuit kon komen dus maakte het haar niet uit waar het gebeurde.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:36 pm

"Nou, eigenlijk ben ik de enige jongen uit onze familie die nog leeft." zei Dust verlegen. "Mijn twee oma's, moeder en zusje wonen hier." Toen hij dat had gezegd kwamen ze allemaal naar buiten gestormd en kwam er een waterval aan vragen naar buiten. "Hoe heb je elkaar ontmoet, hoe lang zijn jullie samen, wat hebben jullie gedaan, ben jij ook een strijder, hoe oud ben je eigenlijk?" zeiden ze allemaal door elkaar heen. Toen kwamen ze op het idee dat ze beter samen een vraag konden stellen en duwden Dust snel tegen Natas aan. Meraine nam het woord. "Wie ben je? Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?" en dat soort vragen kwamen er allemaal uitgerold.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:40 pm

Natas kon niet zo goed tegen al die vragen omdat ze de helft al meteen vergeten was of niet gehoord had. ´´Rustig´´ zei Natas tegen iedereen hopend dat ze wat rustiger werden. ´´oke Ik ben Natas´´ zei Natas beleefd om zich zelf voor te stellen en een vraag alvast te beantwoorden. Heel even keek Natas naar Dust en daarna weer na de rest. ´´Een vraag per keer, want ik kan niet alles onthouden´´ zei Natas half glimlachend. ´´En wat zijn jullie namen´´ vroeg Natas beleefd zelf. Hadden hun tenminste ook wat om te beantwoorden.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:52 pm

"Ik ben Meraine." zei Dust's moeder. "Laris heb je al ontmoet en dit zijn Beryl en Chery." zei ze terwijl ze de twee ouderen aanwees. En nu wij weer. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" vroeg ze streng. Ze wilde weten of Dust wel goed genoeg voor haar was. Dust glimlachde en gaf Natas een kusje, wat een "Aaaah" uitlokte aan Laris.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 2:57 pm

Natas was blij dat iedereen wat kalmeerde en ze begon wat beter te glimlachen. Maar op de vraag van Meraine moest Natas even na denken. Je kon niet zo maar zeggen dat Natas een grap wou uit halen en Dust daarna haar wou vermoorden als eerste ontmoeting. Dan zouden ze wel heel raar op kijken dacht Natas. ´´ehm Ik liep wat rond en vond toen zijn hutje waar hij toevallig voor zat´´ zei Natas ze wou verder geen details geven hoe het verder ging. Meestal zou Natas meteen blozen als Dust dat deed maar nu was ze er wel gewend aan geraakt.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sat Jul 03, 2010 6:59 pm

"Dat is zo." zei Dust instemmend. "Hoe zijn jullie bevriend geraakt?" vroeg Laris er gelijk achteraan. "Nou, nadat ik erachter was gekomen dat Natas ook een strijder was zijn we samen gaan trainen." vertelde Dust. "We gingen naar een plekje waar Natas en ik onze krachten konden oefenen en Max en Schysta konden vliegen." Hij keek Natas aan hopend dat ze hem bijsprong.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 7:13 am

Natas knikte instemmend mee en zei uiteindelijk ´´ en toen goeiden we dichterbij elkaar´´. Natas keek afwachten naar Dust. Ze hoopte dat ze niet weer iets verkeerd had gezegd. Daarna keek ze naar Dust zijn familie. Voor Natas leek hij groot maar misschien voor normale mensen niet. Natas glimlachde half terwijl ze op nog een vraag wachte.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 3:24 pm

Vijf centimeter is niet veel hoor xD
------------
"Ja." zei Dust instemmend. Laris keek onderzoekend naar Dust en Natas. Toen stelde Beryl een vraag. "Wanneer wisten jullie het van elkaar?" Dust vond het een lastige vraag, helemaal omdat het eigenlijk de dag erna was geweest. "Nou," begon hij "We wisten het toen we gingen picknicken." Hij kreeg het een beetje warm, maar maakte zijn verhaal toch af. "Toen we bezig waren met de aardbeien vertelden we het, toch?" Hij keek vragend naar Natas. "Wat voor aardbeien?" vroeg Laris nieuwsgierig.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 3:41 pm

Natas vond de vragen eigenlijk wel steeds grappiger worden. Misschien omdat ze zo iets niet gewend was maar Natas begon er een beetje om lachen. Ondertussen knikte ze op het verhaal van Dust. ´´Die heel leker waren´´ zei Natas terwijl ze een knipoog gaf aan Dust.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 3:44 pm

"Mm, ik kan de smaak nog proeven." zei Dust instemmend. Laris drong niet meer aan en vroeg toen brutaal "Wanneer hebben jullie voor het eerst gezoend?" Dust moest een beetje lachen om wat zijn zusje vroeg. "Nou, Natas vind aardbeien erg lekker, en ik deed alsof ik hem aan haar wilde voeren. Maar toen stopte ik hem snel in mijn eigen mond en toen probeerde ze hem terug te pakken." Zei Dust blozend. Zijn familie moest lachen. "Je weet toch wel dat je niet dingen voor de neus van vrouwen weg moet gappen." zei Meraine lachend.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 3:53 pm

´´Dat zei ik ook al´´ zei Natas terwijl ze ook half lachte. De familie van Dust leek heel gezellig in Natas haar ogen. Dus helemaal anders dan bij haar thuis was. Natas dacht dat de vragen reeks bijna over was en was ook wel een beetje opgelucht. Ze glimlachde naar iedereen.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 3:56 pm

"Ow sorry." zei Dust. "Ik dacht dat je zei dat mijn zelfgemaakte aardbeien lekker waren, niet dat je er een zwak voor had." Hij moest glimlachen. "Dat was het hoop ik?" Laris schudde haar hoofd en vroeg "Wat hebben Stofje en jij allemaal gedaan sinds jullie officeel verkering hadden?" Ze keek smekend naar Natas want Dust zou er waarschijnlijk geen antwoord op geven. "Hee, noem me niet zo." zei Dust verlegen.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 4:44 pm

Natas vroeg zich af wie stifje was tot dat Dust zei dat hij het was. ´´Stofje´´ zei ze vragend tegen Dust voordat ze aan de vraag dacht. Daarna dacht ze er dus diep over na en zei uiteindelijk ´´ voor jullie een vraag voor ons een weet´´. Ze wist dat het waarscheinlijk niet bij bleef maar vond het toch iets te persoonlijk om over de daken te schreeuwen.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:22 pm

"Dat vertel ik later wel." zei Dust verlegen. "En Natas heeft gelijk, dat hoeven jullie niet te weten." Laris wilde het nog een keer vragen maar Meraine hield haar tegen. "Een geheimpje mag ook wel hoor." zei ze lachend. Ze liepen allemaal weer naar binnen, Laris wat langzamer, maar uiteindelijk waren ze weer bezig met hun dagelijkse bezigheden. "Wat zullen we gaan doen nu je mijn familie hebt ontmoet?" vroeg Dust
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:25 pm

Natas was opgelucht dat het verhoor eindelijk over was. ´´Wat denk je van een rondleiding´´ zei Natas glimlachend. Ze had nu wel zijn familie gezien maar niks van het huis. Natas keek even naar Max die plezier buiten leek te hebben. ´´Niets kapot maken´´ zei Natas streng terwijl ze ook naar binnen liep.
Back to top Go down
Dust
Level 2

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:28 pm

"Oke." zei Dust terwijl hij achter Natas aanliep. Ze kwamen in de keuken. "Dit is de keuken waar ook gegeten word. Het is een inloopkeuken, dus je kan ook de woonkamer inlopen zonder dat je door een deur moet." Hij liep verder naar de woonkamer, waar twee banken en een stoel stonden. "Dit is de woonkamer." zei hij. Schysta kwam ondertussen binnen en liep gelijk naar de grootste bank. Daar ging ze languit op liggen en zei "Sorry, de bank is vol." Dust moest lachen en ging op haar zitten. "Nee hoor, er is nog plek." zei hij lachend.
Back to top Go down
natas
Level 3

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Sun Jul 04, 2010 5:32 pm

Natas keek zoekend de keuken rond. Het zag er mooi en knus uit. ´´Hier heb jij zeker je kookkunsten vandaan ´´ zei Natas tegen Dust terwijl ze een knipoog gaf. Daarna liep ze ook naar de woonkmer en keek glimlachend naar Schysta. ´´Pas op dalijk krijgen we nog drakenburger als maaltijd´´ zei ze grappend. Max bleef ondertussen gewoon buiten.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   

Back to top Go down

Dust's ouderlijke huisje
Back to top 
Page 5 of 20Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Next
 Similar topics
-
» Comic Related Statues and Busts
» Advice for creating a toy room