Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De Huurwoning van Nariko

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 6:15 pm

Nariko woont samen met haar zusje Serah in het centrum van Yuka, in een niet zo grote huurwoning. Het is een rijtjeshuis en ze beschikken over de kelder, die ze gebruiken om etenswaren op te bergen, zodat ze goed koud blijven, begaande grond en de 1e verdieping. De 2e etage word als extra bergruimte door de buren gehuurd.
Hoewel het geen groot huis is en het zeker niet van de meeste luxe is voorzien en de inrichting vreselijk is, vinden Nariko en Serah het er prettig wonen en ze kunnen er leven. Omdat het midden in Yuka is, hoeft Nariko niet ver te lopen voor de winkels en Serah kan met haar verlamde benen op de begaande grond blijven.
De inrichting van het huis bestaat voornamelijk uit houten meubelen, met een rode stof eroverheen gestoffeerd. De muren zijn kastanjebruin, in dezelfde kleur als de meubelen, geschilderd, in alle kamers van het huis. De vloer op de begaande grond bestaat uit laminaat in een iets lichtere kleur dan de muren en op de 1e etage ligt zachte vloerbedekking, in een amber-oker kleurtje.
Het huis bevat dus een kelder, op de begaande grond heb je een woonkamer, een kleine keuken waar ook gegeten word, 1 slaapkamer, 1 toilet, op de 1e etage zijn er 2 slaapkamers en een klein badkamertje.


Hoewel het zusje van Nariko altijd wel thuis is, zal ze nooit zomaar de deur open doen. Dit komt ten eerste omdat ze mensen heel snel wantrouwt en omdat ze niet kan lopen. Is Nariko niet thuis en je wil toch naar binnen, zal je moeten wachten tot ze thuis komt.
Als Nariko thuis is, staat haar deur altijd open voor gasten die willen overnachten, of gewoon voor vrienden en kennissen.
Back to top Go down
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 6:15 pm

'Serah, ik ben thuis, ben je nog wakker?' riep Nariko door het kleine halletje toen ze de deuropening in stapte. 'Nana!' klonk er een vrolijke en opgetogen stem vanuit de woonkamer. Glimlachend trok Nariko de deur achter zich dicht en liep ze de woonkamer in. Daar lag Serah op de bank, met de dekens over haar benen en Night die lag te spinnen en te kroelen als een kat op haar schoot.
'Hi hi, is er nog wat gebeurd sinds ik weg was vandaag?' vroeg Nariko terwijl ze naar Serah toe liep en Nights oppakte, die zijn achterpoten optrok en als een worm om haar handen heen krulde.
'Er was iemand aan de deur vandaag. Ik weet niet wie, want ik bleef stil. Verder niets,' legde Serah uit en trok de dekens wat verder over zich heen. 'Oké dan. Nou ja, als het echt zo belangrijk was, zal hij wel terug komen, toch?' zei Nariko terwijl ze Nights over zijn kop aaide. Serah zei niks, ze knikte alleen maar bevestigend. 'Je heb wallen van hier tot Tokio, neem je je medicijnen wel?' vroeg Nariko en keek Serah streng aan. 'Ja, maar ze werken niet meer volgens mij. Ik krijg ook weer meer moeite met lezen. Mijn zicht lijkt waziger te worden.' Geërgerd zette Nariko Nights op de grond, die snel weg krabbelde, omdat hij een ruzie aanvoelde komen. 'Waarom zeg je dat dan niet eerder!? Als ik dat geweten had, was ik meteen naar de apotheek gegaan en een afspraak bij de dokter gaan maken,' zei ze en sloeg haar armen over elkaar. 'Hoe kan ik nou zeggen hoe het gaat als jij er de hele dag niet bent?' reageerde Serah vinnig op Nariko. Er viel een stilte. Een lange, pijnlijke stilte.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 3:48 pm

Dust liep langs het huis en bleef plotseling staan. Schysta stak haar kopje uit de tas en snuffelde even. Blijkbaar vond ze het intressant, want ze sprong uit de tas en ging voor de deur zitten. Ze sloeg met haar staart tegen de deur en als er open werd gedaan zou ze snel onzichtbaar worden. "Schys, kom hier." zei Dust nijdig. "Waarom spring je er telkens uit? Je kan ook gewoon zeggen dat iets je intresseert hoor." Dust liep snel naar Schysta toe maar die sprong telkens behendig weg.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 4:03 pm

Nariko hief haar hoofd wat op toen ze geklop op de deur hoorde. "Safe by the bell", dacht ze in zichzelf en draaide zich naar de deur toe. 'Ik doe even open,' zei ze tegen Serah en beende snel naar de deur toe. Zo was er gelukkig een einde gekomen aan die te lange en te pijnlijke stilte. Maar nu was de vraag, wie stond er opeens voor de deur?
'Hallo?' zei ze en schoof de deur open, waardoor in haar zicht een jonge kwam. Een bekende qua gezicht, maar daar bleef het dan ook bij. Ze had hem dacht ze wel eens in Yuka zien rondzwerven, maar kende zijn naam niet, zijn woonplaats niet, of wat dan ook. Het enige wat ze van het wist, waren zijn uiterlijke kenmerken.
'Uhm, kan ik je ergens mee helpen?' vroeg ze en leunde met haar linker arm tegen de deurpost aan, wachtend op een antwoord, terwijl ze oogcontact met de jonge zocht. Schysta was nog niet in haar oog vizier gekomen, omdat ze met de jonge oogcontact bleef zoeken.
'Nariko, wie is dat? Is er iets mis?' riep Serah nieuwsgierig vanuit de woonkamer. Nights was ondertussen weer op haar schoot gekropen. 'Rustig maar Ser, ik kom er zo aan en zorg ervoor dat Nights niet naar buiten toe glipt,' antwoordde ze op de vraag van haar zusje. Daarna draaide ze haar hoofd weer terug naar de jonge.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 4:08 pm

Schysta loste snel op toen de deur open werd gedaan. "Ja, dat kan. Je kan me helpen mn irri huisdier terug te vinden die tegen je deur botste." zei Dust sarcastisch. Hij keek het meisje aan en stelde zich toen voor. "Ik ben Dust." zei hij terwijl hij omhoog kwam en even zijn aandacht bij het meisje had. Schysta werd toen snel weer zichtbaar en glipte door de deur naar binnen. Dust merkte opeens dat Schysta binnen zat en riep "Schysta, kom hier, nu!" Schysta stak haar tong uit en liep snel de woonkamer in.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 4:26 pm

Vragend trok Nariko even haar wenkbrauw op. Dat was nou niet echt een antwoord dat ze echt verwacht had. Ze had meer iets verwacht als een vraag of hij hier voor een zacht prijsje kon overnachten, zoals ze wel eens meerdere mensen aan de deur kreeg. Of een vraag naar de weg, of iemand die de deuren langs ging om producten te verkopen. Maar zoiets had ze nog niet eerder gehoord. 'Uh ja, natuurlijk, denk ik... dat moet geen probleem zijn?' zei ze een beetje verward. Net toen ze naar buiten wilde lopen, voelde ze iets langs haar benen naar binnen toe vliegen. Snel draaide ze haar hoofd naar binnen, maar kon het wezentje niet meer zin omdat het zich in de woonkamer verborgen had. 'Ik neem aan dat dat je huisdier was,' zei ze bevestigend en liep weer naar binnen, maar ze hield de deur open voor Dust. 'Ik ben Nariko trouwens,' stelde ze zichzelf voor.
Serah keek met grote ogen naar het wezen dat zich bij haar in de woonkamer gevoegd had. 'N-Nariko!' riep ze lichtelijk paniekerig en geschrokken. Van schrikt trok ze de deken die over haar benen heen lag wat meer over zich heen, tot aan haar kin.
Nights sprong van de schoot van Serah af en gromde dreigend naar het draken wezen. Hoe durfde dat ding hier zomaar naar binnen te komen, op zijn terrein!? Hoe durfde het Serah bang te maken!?
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 4:45 pm

Schysta keek speels naar het andere draakje maar merkte dat het gromde. "Ja, dat was het." zei Dust. "Mag ik misschien even binnenkomen?" Schysta sprong ondertussen op en neer van plezier en zei "Hoi, ik ben Schysta." en ze stoof van links naar rechts overal aan ruikend. "Mm, dat ruikt lekker." zei ze toen ze bij een bos bloemen was aangekomen.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 5:17 pm

'Ja doe wat je niet laten kan, als je de deur maar achter je sluit,' antwoordde Nariko op de vraag van Dust en liep alvast de woonkamer in. Hoe eerder ze dit had afgehandeld, hoe eerder ze weer verder kon gaan met dat wat écht belangrijk was, trainen. Ze had al nauwelijks tijd voor haar eigen zusje Serah, dus laat staan dat ze er tijd voor zou hebben om dood leuk en zorgeloos verstoppertje te gaan lopen spelen.
Eenmaal in de kamer aangekomen, richtte haar ogen zich vrijwel meteen op het draakje, dat als een idioot overal aan liep te snuffelen. Een draak, hier in het centrum van Yuka? Hoe roekeloos en naïef. Wist die jonge dan niet wat er zou kunnen gebeuren als de verkeerde persoon het wezentje zou zien? Wist hij niet dat het arme ding hier in Ashtar vogelvrij was en dat iedereen het gewoon mocht neerschieten, of gevangen mocht nemen? Drong dat niet door die botte kop door, of wilde hij er zo graag van af?
'Nee maar, dat is nog eens een ongebruikelijk huisdier,' zei Nariko lichtelijk verbaasd en zette haar hand tegen één van haar heupen aan.
Nights reageerde niet op de begroeting van Schysta. Hij nam alleen maar een nog vijandigere houding aan. Hij was geen prater en zeker niet als iemand zijn terrein binnen gedrongen was. Waar haalde ze het lef vandaan om tegen hem te doen alsof er niks aan de hand was!?
Serah trok de dekens wat van zich af bij het horen van een onbekende stem. 'Nariko, wie is dat nou?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze leek Schysta alweer helemaal vergeten te zijn.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 6:28 pm

"Ja, ik weet het." zei Dust "Maar die van jou is net zo goed raar." Schysta werd ondertussen een beetje bang van de andere draak en sprong snel weer in Dust's tas. "Sorry voor het ongemak hoor." zei hij nog. "Dit draakje kan af en toe zo irritant zijn." Hij keek naar het andere draakje en constateerde "Dus jij bent ook een strijder, wat leuk. En wees maar niet bang, dit draakje krijgt nog straf." Dust klopte op zijn tas en Schysta stak haar kop naar buiten.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 10:05 pm

'Iemand met de naam Dust,' antwoordde Nariko op de vraag van Serah. Daarna draaide ze zich weer naar Dust en ging ze op één van de leuningen van de zetels zitten, met haar armen over elkaar geslagen en haar ene been gekruist over haar andere. 'Heb jij eigenlijk wel enig idee hoe dom je bezig bent? Weet je niet wat de gevolgen hadden kunnen zijn als je bij de verkeerde persoon had aangeklopt? Wat was er gebeurd als iemand je had aangegeven wegens in het bezit zijn van een draak. Dringt het niet bij je door dat je dan tot aan je nek toe in de problemen zou zitten en de kans van executie wegens verraad er wel eens in zou kunnen zitten. Of dat je verbannen zou kunnen worden, nadat je draak van het leven ontnomen zou zijn. Dringt dat niet tot je door?' zei Nariko hoofdschuddend.
'Nariko! Dat is niet aardig,' zei Serah beschuldigend. 'Van aardig doen en zijn win je ook geen gevechten,' reageerde Nariko er nors op. Het was wel waar, ze reageerde er vrij gemeen op. Maar ja, hoe moest ze het dan zeggen zodat het tot hem door zou dringen?
'Sorry voor de grove woorden van mijn oudere zus, maar zou je de volgende keer misschien wat voorzichtiger kunnen zijn? Voor zowel het welzijn van jezelf als jouw draak,' probeerde Serah het ook maar, maar op een hele andere manier dan Nariko gedaan had. Nariko draaide met haar ogen en sloeg een diepe zucht uit. Serah was altijd al veel te soft en zachtaardig geweest. Maar dat kwam voornamelijk ook omdat Nariko haar hele leven al getraind werd door haar vader, de oorlogsheld. De persoon die de oorlog als soldaat meegemaakt had en het nog kon navertellen ook, een paar jaar geleden. Haar vader sprak altijd luid, duidelijk en met harde, grove woorden. En als je dat als kind al 24 uur per dag meemaakte, nam je dat onbewust over.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 11:08 pm

"Ja, ik ben me er heel goed van bewust Nariko. Schysta kiest zelf of ze eruit wil of niet en ze kan tijdelijk oplossen. Blijkbaar rook ze hier iets intressants want anders zou ze zoiets nooit doen." zei Dust uitleggend. "Je zus geeft het je tenminste wel kant en klaar." zei hij tegen Nariko's zusje. "Dan letten anderen er misschien beter op." Schysta klom voorzichtig uit de tas en begon uit te leggen. "Nou, eigenlijk rook ik de geur die erg leek op die van Cairo, dus ik dacht dat Rose hier woonde. Ik lette alleen niet goed op en het was blijkbaar het verkeerde huis." zei ze met een verdrietig snoetje.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 11:23 am

'Roekeloosheid kan je de kop kosten als je niet uitkijkt. Denk volgende keer beter na, voordat je meteen handelt, dat voorkomt ongelukken,' zuchtte ze en ze streek even met haar hand door haar haren. Het was in elk geval bij hem aangekomen dat hij voorzichtiger moest zijn. Tenminste, dat hoopte ze. Als hij toch verder zou gaan met zijn roekeloze gedrag en op die manier uiteindelijk opgepakt zou worden, zou ze hem niet komen redden. Ze had hem gewaarschuwd en het was aan hem of hij er wat mee zou gaan doen of niet. Zou hij naar haar advies luisteren, dan was het voor hem het beste. Zou hij het negeren en gewoon zo verder gaan, tja, dan was dat zijn probleem en niet het hare.
'Maar ja, het is in elk geval goed afgelopen,' zei ze en glimlachte kalm naar Schysta. 'Dus, jouw draak kan oplossen? Interessant, wat voor een soort is het?' vroeg ze en keek Schysta onderzoekend aan. Enig onderzoek naar wat voor een soorten draken er precies rondliepen kon nooit echt kwaad. Zeker niet als je erbij na dacht dat ze sommige soorten ooit zou moeten bevechten bij bepaalde missies, of als er bepaalde wedstrijden waren. Je wist nooit hoe het balletje zou rollen en daar kon je maar beter zo goed mogelijk op voorbereid zijn. Want als er iets was waar Nariko niet van hield, dan was het voor een onverwachte verrassing komen te staan.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 4:13 pm

"Nou, ze is een oplosdraak. Ik weet zelf ook niet echt wat voor een soort ze anders is. Ze zou luchtdraak kunnen zijn omdat dat mijn kracht is." zei Dust kalm. Schysta begon ondertussen weer rond te lopen en overal aan te snuffelen. Toen ze bij de bank kwam vroeg ze netjes "Mag ik misschien op de bank springen?" Ze ging zitten terwijl ze op antwoord wachtte. Schysta inspecteerde het andere draakje en vroeg aan hem "Wie ben jij? Kan je vliegen? Ooit al eens eekhoorn gegeten? Of vis? Vind je koffie lekker?" Ze merkte dat er een hele waterval aan vragen uit haar mond kwam en hield gelijk op met vragen. "Sorry" zei ze "Ik laat me af en toe een beetje te veel gaan."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 9:50 pm

Nariko luisterde met gespitste oren naar de woorden van Dust en herhaalde ze in haar hoofd nogmaals. Ze wist niet eens dat er zoiets als een oplosdraak bestond. Het klonk eigenlijk ook vrij onlogisch. 'Heb je het al opgezocht in de bieb? Je komt soms gekke dingen tegen in die boeken vol waarheid,' zei ze, met een sarcastische ondertoon in haar stem.
Nighst reageerde niet op Schysta. Sterker nog, hij negeerde haar gewoon. Hij hield zijn ogen gesloten en draaide zijn kop van haar weg. Hij wilde niet luisteren naar haar gebazel over de meest onzinnige dingen die nog nooit in zijn hoofd opgekomen waren. Dus laat staan dat hij er antwoord op wilde geven.
'Neem het Nights maar niet kwalijk Schysta, hij is niet zo een pratertje. Het liefst blijft hij stil om alles te onderzoeken en te kunnen observeren. En eigenlijk... heb ik hem zelf ook nog nooit horen spreken,' zei Serah tegen Schysta en glimlachte verlegen naar haar. 'Maar hij heeft al wel tegen Nariko gepraat, toch?' vroeg ze aan haar oudere zus en keek haar verwachtingsvol aan. 'Klopt,' zei Nariko kortaf en knikte erbij. 'Nights is een wijs draakje voor zijn leeftijd. Hij praat niet veel, maar de keren dat hij praat geeft hij je meestal raad en adviezen, of verteld hij je dingen die je nog niet kan weten over je omgeving of vijanden. Hij ziet de dingen sneller dan wij mensen, wat hem dan ook zo wijs maakt,' legde ze uit.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 10:04 pm

Schysta sprong op de schoot van het meisje en vroeg toen "Hoe heet je?" terwijl ze ging liggen. "Dat is lekker warm zeg." zei ze goedkeurend. "Het is een idee." reageerde Dust op Nariko. "Ik zal eens kijken." Dust stond op en zei toen "Misschien moet ik gaan. Ik hoorde dat jullie ergens over aan het praten waren toen ik voor de deur stond." zei hij beschaamd. "Ik denk dat dat alleen voor jullie is. Bedankt voor de opvang."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Nariko
Level 1
Nariko


Posts : 39
Join date : 2010-06-20

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 10:23 pm

Serah glimlachte wat zelfverzekerder naar het draakje en aaide haar voorzichtig over haar kop. 'Je mag me wel Serah noemen,' stelde ze zichzelf voor en ze ging wat rechter zitten, omdat ze zich steeds meer onderuit voelde zakken. 'Het wonder der dekens,' grapte ze als reactie op de opmerking van Schysta.
'Doe wat je niet laten kan,' zei Nariko schouderophalend. 'Of je blijven wil of niet is jouw zaak. Mij maakt het niet uit. De deur staat altijd open voor reizigers en gasten. Doe alsof je thuis bent, of ga weer als je dat liever heb. Je bent geheel vrij om te gaan,' zei ze nonchalant. 'En we waren toch al klaar over dat onderwerp,' loog Nariko.
Ze was nog niet uitgesproken over het conflict met haar en Serah, maar ze wist niet echt hoe ze moest reageren op haar laatste opmerking. Dit was een goed excuus om er niet op verder te hoeven gaan. Dit was de perfecte oplossing tegen die ruzie die ze toch niet zou kunnen winnen. Want Serah had gelijk. Ze was de laatste tijd steeds vaker van huis, waardoor Serah steeds vaker aan haar lot overgelaten was. En daardoor werden de mogelijkheden die Serah als gehandicapte had nog meer beperkt. Misschien liet Nariko het niet van de buitenkant zien, maar van binnen voelde ze zich er heel erg schuldig over. Ze wilde niks liever dan haar zusje helpen. Maar ze wilde ook haar eigen dromen nog waar kunnen maken en vechten tegen de oorlog, zoals haar vader gedaan had. Ze wilde hem trots maken. En om dat te kunnen doen, moest ze nou eenmaal keuzes maken. Ook al was dat soms nog zo pijnlijk en moeilijk.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 4:41 am

"O, blijven we dan nog even?" vroeg Schysta aan Dust "Plieeees?" Die keek haar aan en zei toen "Oke." Schysta wilde gaan springen van blijdschap, maar ze lag te lekker om op te staan. "Waar komen jullie vandaan?" vroeg Dust opeens. "Ik wilde het graag weten zodat ik weet of ik daar ben geweest of niet." zei hij.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





De Huurwoning van Nariko Empty
PostSubject: Re: De Huurwoning van Nariko   De Huurwoning van Nariko I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De Huurwoning van Nariko
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nariko Mazakawa

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: