Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Kapsalon Maises

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 11:23 am

Ja die hebben we nog niet in t dorpje / stadje. Kapsalon Maises is open voor iedereen, rijk of arm. Je kunt van allerlei dingen met je haar laten doen. Ook zijn er bruiloftkapsels of kapsels voor speciale gelegheden die je kunt laten knippen. De meeste kapsters zijn meiden maar er zijn ook 2 jongens die het haar van de klanten in orde maken. Er zijn ook pruiken te koop, in een klein winkeltje wat bij de kapsalon is aangebouwd. Daar kun je ook shampoo en andere verzorgingsmiddelen krijgen. Behalve je haar laten knippen kun je ook gezichtsmaskers laten doen, de kapsalon is dus eigenlijk wel meer dan een kapsalon. Alle kappers / sters zijn erg vriendelijk en kunnen goed knippen.

Regels : absoluut geen draak meenemen, verder is het handig om je gewoon normaal te gedragen want niemand in de kapsalon weet iets van magie af..
max personen : 5
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 1:23 pm

Akira stond voor de kapsalon ze keek even naar binnen. 'Wow je kan hier veel doen.' Ze las de kaart die aan de buitenkand hing. Ze besloot maar naar binnen te gaan. Meteen kwam een van de meisjes naar haar toe lopen en vroeg waarvoor ze hier was. Akira bedacht zich dat ze meschien wel een lichtere kleur in haar haar wouw. Niet te opvallend wand ze hield er niet van als iedereen het opviel.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:16 am

Leia kwam binnen lopen, vandaag zou ze zich laten verwennen. Ze liep binnen, en er liep een meisje op haar af "Hallo, kan ik u jhelpen?" vroeg ze. Lei knikte, "Ehm..." ze keek naar de kaart "Wassen, cremespoelen gewoon lekker verwennen, haar bijpunten, en vlecht het maar in " het meisje bracht haar naar een stol en begon met het spoelen van haar haar.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:24 am

Met blote, vieze voeten kwam Aisha de winkel binnengelopen. Schoenen zaten in haar enorme tas, ook pas gekocht. Haar schoenen was ze kwijtgeraakt dus moest ze nieuwe kopen. Maar voordat ze erin zou gaan ging ze een lekker voetenbadje nemen en zich verder verwennen. ''Hai.'' zei ze met een vrolijke glimlach, ze had er natuurlijk zin in. Een lange tijd had ze zich niet meer laten verwennen , wat ze normaal elke dag deed. Maar vandaag was anders, ze zou het mediteren en nadenken combineren met haarzelf verwennen. Zo zou het wel fijn leven zijn. Ze stapte naar een meisje met goudblond golvend haar. ''Uhmm, ik wil een gezichtsmasker die je gezichtschoonmaakt en meteen je ontspant, een voetenbad, dat mijn haren worden gekamd en in een hoge beetje losse knot wordt gedaan.''. Het meisje glimlachte. Voor haar zou het een leuke opdracht worden.'' Ga maar zitten en dan gebeurt het allemaal.'' . Soepel ging Aisha op de stoel zitten en sloot haar ogen vredig. Ze vertrouwde er 100 procent op, deze mensen waren professioneel.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:27 am

LKeia keek naar het meisje naast haar,aicha, terwijl het meisje haar een manicure en pedicure gaf. "Hoi, ik ben leia" zei ze tegen haar terwijl ze haar aura begon te lezen. "Wie ben jij?" vroeg ze, terwijl ze tussen verschillende kleurtjes in verband probeerde te leggen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:35 am

Langzaam deed Aisha haar ogen open toen ze een vrouwelijke stem hoorde. Haar hoofd draaide ze naar de richting waar het vandaan kwam.''Hee, ik ben Aisha.''. De kapster die bij Aisha stond pakte een bak, niet een normale maar met masage voorwerpen erin gebouwd. Waarschijnlijk het voetenbadje. Even keek ze af bij haar buurvrouw.''Wil je misschien ook een pedicuren?'' vroeg ze. ''Is goed.'' zei Aisha terwijl ze beleefd glimlachte. ''Til je voeten eens op.''. Wat Aisha gehoorzaam deed. Het voetbadje werd onder haar voeten gelegd en leek al aan te staan want er kwam al bubbeltjes uit.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:47 am

Leia glimlachte, en haar kapster was ook een dievvege "wil je ook een voeten bad" lLeia knikte "Daar zeg ik geen nee tegen" zei ze bevestigend, en het meisje ging een badje halen. Leia keek naar Aichaa Aura "ken ik jou niet ergens van?" vroeg ze verbaasd.

shit we gaan volgen mij alvast doeg
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:55 am

''Ja, ik heb je gezien bij de meetparty.''. Dat zei genoeg maar was niet al te verdacht, vond ze.''Wil je rozenzeep of een soort snoep geur?'' .'' Doe mij maar rozengeur.''. Haar ogen sloten zich weer maar toch bleef ze aandachtig luisteren naar Leia . De vrouw gooide een kleine inhoud van een fles met een rozige verpakking in het badje. Haar voeten genoten van de bellen die een massage leken te geven.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 4:02 pm

Leia bewoog mt haar tenen tussen de bubbels in, het meisje was haar nu een moddermaskertje aan het geven. ze keek naar Aicha "Gaat het goed met jou en die jongen, is het wel goed afgelopen bij het zwembad" vroeg ze lichtjes bezorgd.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 8:24 am

Blade..Ze wist meteen waar ze het over had. ''Ja, het is weer goed. Hopelijk kan ik voortaan ook gewone gesprekken met Vashti voeren zonder dat er ongemakkelijke stiltes vallen of dat we elkaar koel aankijken.'' zei ze menend. Ze wou geen ruzie meer maar als iemand het ernaartoe maakte boeide die persoon haar niet meer. ''Oke, ik ga nu een masker opbrengen. Een zeealgenmasker. Tijdens dat hij hard wordt ga ik je haren flink uitkammen want ik heb gezien dat er flinke klitten inzitten.''.''Je mag alles doen. Behalve knippen.''. Aisha glimlachte beleefd naar haar en sloot daarnaar haar ogen weer. Ze voelde de dikke vloeistof over haar wangen glijden. Waarvan ze genoot. De koude pap, het leek je meteen te ontspannen.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:56 am

Het meisje aan Leias kant kwam al aanzetten met bruine haarverf, en een schaar "Eh" zei Leia "Liever niet te veel knippen, en ik houd het graag groen" zeize met een glimlach. Ht meisje legde de verf weg, en begon haar haar te kammen. "Mooi zo" ging Leia verder "Dat Vashti meisje is de kwaadste al niet, en het zit nu weer goed met haar" ze glimlachte "Je zal met haar geen ruzie meer krijgen om Blade" zei Leia
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:05 am

Aisha grinnikte.''Was ik ook al van plan om niet meer te doen. Als ik met haar zou praten zou ik het niet over Blade hebben.''. Het meisje pakte een kam met maar drie uitsteeksels en begon haar haren zachtjes te kammen. Ze wilde natuurlijk niet dat haar klant pijn leed. Ze wilde het goed doen.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:21 pm

Leia grinnikte terwijl het meisje haar veel te lange ponny inkortte. Ze wiebelde met haar gelakte tenen in het voeten badje. "Mooi zo" zei ze glimlachend, en ze tikt met haar rood gelankte vingers op de stoel leuning.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:31 pm

''En wat brengt jou hier?''. Het was een domme vraag maar ze wilde graag blijven praten. Anders zou het zo saai zijn. De vrouw pakte een kam met al wat meerdere uitsteeksels en begon weer verder te kammen. Soms voelde Aisha een steek in haar hoofd maar dat was omdat ze dan te hard had gekamd.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:47 pm

"Ik vier de wisseling van de seizoenen voor een keertje intensiever dan normaal." ze glimklachte "Ieder seizoen maak ik alles wat ik heb schoon, inclusief mezelf, en dezekeer vond ik dit plan wel leuk" ze glimlachte "En jij?" vroeg ze.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 4:14 pm

''Ik besloot mezelf eens een keertje te verwennen. Ik wil dit ook vaker doen. Ik doe veel voor de wereld en vergeet mezelf dan soms. Dan laat ik mezelf ook wel even verwennen.''. Alles wat bij haar gedaan werd liet ze maar gebeuren. Ze vond het verrukkelijk als mensen op die manier aan haar zaten. Om haar te verwennen en straks als ze haar ogen open deed zou ze een nieuwe zij zien. Geweldig gewoon.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 5:53 pm

Leia glimlachte, en het meisje begon haar haar te kammen, en wassen. Voorzichtig haalde ze het uit de war, en spoelde het voorzichtig af, daarna begon ze een speciale shampoo erin te doen terwijl ze controleerde of het maskertje al klaar was.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 7:00 am

Na een tijd waren haar haren klaar. Ze werden nog niet in een losse knot gedaan , dat ging ze pas later doen, als alles af is, had de kapster gezegd. Aisha had alleen goedkeurend geknikt. Als ze maar verwend werd. Nu begon ze aan haar nagels. Voorzichtig vijlde ze het en haalde het vuil eronder uit. ''Welke kleur nagellak?''.''Eh, doe maar zo'n wit randje.''.''Is goed.''. Voorzichtig ging ze over de randjes van haar nagels. Perfect, zo zag het eruit.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 7:51 am

De kapser van Leia begon het in te vlechten, er ging een blauw lint doorheen.
Back to top Go down
Sponsored content





Kapsalon Maises Empty
PostSubject: Re: Kapsalon Maises   Kapsalon Maises I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Kapsalon Maises
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: