Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 The White flower .

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . Empty
PostSubject: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:06 pm

Ergens op de hoek van de straat staat een klein eetcafé met een terrasje . Het terrasje is meestal leeg want als je er zit krijg je meestal vogelpoep op je . Ja , dit is de perfecte plek voor de vogels . Er is een perfect plat dak en dan zijn er ook nog taartkruimels . Minder perfect voor de mensen . Als je in de eetcafét kom merk je pas dat het druk is . Het is moeilijk om een plekje te vinden , behalve als het tegen de avond begint te lopen . Er zijn verschillende mensen maar meestal zijn ze niet te vertrouwen . De roddelaars van de stad eten hier en als ze achter je geheim komen gaat het zo de hele stad door . Niet je draakje meenemen dus en ook geen magie gebruiken . Over magie praten kan wel , de mensen zijn toch te druk met hun eigen verhaal . Wel letten ze op je uiterlijk en zoeken altijd iets slechts over je , ze moeten en zullen je afkraken , maar naar je luisteren , nee dát doen ze niet . Je praat volgens hun toch alleen maar onzin . Het eetcafé zelf ziet er gezellig uit . Het behang is baby roze en er staan veel bloemen . Die ze natuurlijk van Berta hebben gekocht . Verder staan er houten klassieke stoelen en zijn er mooie kleedjes op de tafel die de eigenaar zelf geborduurd heeft . De eigenaar zelf is ook een roddelaar en zit dan dus ook vaak te kletsen met haar klanten . Werk kan je er ook krijgen maar dan moet je goed tegen krengen kunnen want de meisjes laten niks van je over . Het zijn een stelletje teven bij elkaar die je alleen klein willen laten lijken . Maar als je er wil werken, eigen keus maar denk niet dat ze zich meteen overgeven aan je . Je moet er veel voor doen en een dodelijke blik hebben .


Personen ; maximaal 8 , het café is druk .
Regels ; Geen draakje , geen magie . Praten erover mag altijd maar toch niet te hard en opvallend . Ook niet vechten of iets in die richting . Voor het café mag het , dan kunnen alle roddelaars kijken zonder dat hun gevaar lopen .
Rang ; Boeit niet .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:19 pm

Akira keek naar het soort cafétje. 'Dus dit is the White flower..' Ze was nog nooit in deze straat geweest dus herkende het tentje ook niet. Ze keek naar Aisha 'Het ziet er wel uit als een lief cafétje...' Ze wist alleen niet zeker of dat ook zo was.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:24 pm

' Ja , ik weet het niet ' zei ze bedenkelijk . Het café zelf zag er lief uit maar ze zag al een paar dienstmeisjes in een hoek geniepig staan praten en naar hun twee wijzen . ' Laat niet merken dat je weet dat ze over je praten , dat vinden ze alleen leuk ' fluisterde ze tegen Akira . Het leek haar zo'n goed kind , ze verwachtte niet dat ze een kille blik op kon zetten. Haar ogen gingen niet af van de meisjes en kil kneep ze haar ogen tot speeltjes . Ze ging op een stoel zitten dicht bij het raam maar liet de blik niet los . Ze zou zolang blijven kijken totdat ze stopte met háár aan te kijken . Een meisje , wat op een echte leider leek , keek haar met op getrokken wenkbrauw op waarnaar Aisha haar blik koeler werd .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:29 pm

Akira luisterde naar wat Aisha zei. 'Oh oke..' Vanuit haar ooghoeken keek ze naar de dienstmeisjes, ze vond het maar raar dat ze persé over hun moesten praten. Al vroeg Akira zich wel af of er veel te zeggen was over haar, zo bijzonder was ze zelf niet vond Akira. Ze liep achter Aisha aan en ging op de andere stoel zitten. Ze probeerde niet te veel op de meisjes te letten en pakte de kaart en deed alsof ze las wat er stond. Al kon ze niet lang meer op de meisjes lette, toen haar opviel wat er wel niet allemaal op de menu kaart stond.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:36 pm

De meisje leken te stoppen met praten en keken de andere kant op .Niet dat ze bang waren voor haar maar ze hadden geen zin om te vechten , want ze wisten wat die blik betekende . Goed genoeg voor Aisha . ' En staat er veel op? ' vroeg ze weer vrolijk aan Akira . Ze pakte de andere menu kaart die in een houdertje stond en bekeek de lange lijst . Er stonden verschillende taartjes , hapjes en snacks op . Als ze niet snel vol was had ze alles gekocht , en ze moest trouwens ook letten op haar geld . Haar hand gleed naar haar zak terwijl ze zich op de menukaart bleef focussen . Ze had er maar 3 bij en thuis lagen er nog 3 . Niet alles opmaken dus . Alles legde ze op de tafel terwijl ze haar keuze al had gemaakt . ' Ik denk dat ik een appeltaart met een chocolademelk ' zei ze al likenbaardend . Het was nog best goedkoop ookal zag de winkel er deftig uit .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:44 pm

Zonder op te kijken antwoorde Akira. 'Ja er staat best veel op.' Ze ging de lijst af en koos iets uit wat haar lekker leek. 'Oke dan neem ik hmm een stukje aardbeien taart met hmm thee denk ik maar.' Ze haalde een paar munten uit haar zak vandaan, ze had eigelijk nog wel genoeg. 'Weetje wat Aisha ik trakteer jou!' Zei ze blij. Akira wou gewoon graag nu iets voor Aisha doen, gewoon omdat ze haar aardig vond. Ze keek even om naar de dienstmeisjes en vroeg zich af of er nog iemand zou komen om hun te helpen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:47 pm

' Ik vraag het wel even ' zei ze glimlachend toen ze Akira zag kijken . ' Hey ! ' zei ze terwijl ze even ongeduldig met haar arm . Een van de meisjes , de meest onzekere , kwam op haar afgelopen . ' Ja ? ' vroeg ze terwijl ze onzeker naar beneden keek . ' Zeg jij het maar ' zei Aisha vrolijk tegen Akira . Ze was al blij toen ze wou betalen . ' Maar als je het niet kan betalen wil ik het heus ook wel betalen ' zei ze onzeker , misschien was ze te gierig , ze nam het meteen aan .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 5:57 pm

Akira glimlachte. 'Nee maak je geen zorgen ik heb genoeg geld bij me.' Ze keek nog even naar de kaart om even te kijken hoe duur het bij elkaar was.
Toen zag ze het dienstmeisje staan, en vertelde haar en Aisha's bestelling
'Een appeltaart,chocolademelk, aardbeientaart en thee. Alsjeblieft?' Zei Akira beleefd, ondanks ze het meisje niet zo mocht. Ze pakte alvast een paar silveren munten uit haar zak en begon er een beetje mee te vrumelen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:02 pm

Het meisje voelde zich opmerkelijk niet op haar gemak . ' Oke ' zei ze beleefd terwijl ze het opschreef en beleefd knikte toen ze weg ging . ' Volgensmij is dat de voetenveeg ' zei Aisha terwijl ze het meisje volgde met haar blik . Ze liep snel en onzeker langs de tafeltjes en als ze bijna tegen iemand aanbotste veronschuldigde ze zich nerveus en liep verder. ' Zielig ' zei ze hoofdschuddend . ' Zeker een nieuweling ' ze wist van zichzelf dat de nieuweling altijd de zondebok was , misschien ook wel heel wat in haar verleden gebeurt en dan ook nog bij zulke krengen komen .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:17 pm

Een beetje in gedachte volgde ze het meisje en luisterde naar wat Aisha zei. 'oh..' antwoorde ze alleen. Toen keek ze weer om naar Aisha. 'Tja, dit lijkt me niet echt het perfecte cafe om te werken.' Vooral niet met het rare personeel hier vond ze. Naja zolang ze er maar niet teveel last van had vond ze het niet erg. Akira wou het even over een ander onderwerp hebben en begon dus maar over training. '...Wat voor wapens gebruik jij..?'
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:28 am

' Werpstilleto's , een dolk maar ik moet nodig een nieuwe kopen van sterker soort metaal , en surikens ' somde ze op . ' En jij? ' . Aisha consentreerde zich op haar en negeerde het irritante gegiechel van de serveerster omdat er een leuke jongen binnenkwam , dat gebeurde nooit .
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 12:51 pm

nieuw
-
Het was dat Rose dit cafétje kende anders had ze nooit wat extra op haar uiterlijk gelet. Inplaats van alleen haar haar te borstelen had ze het dit keer net wat netter gekapt en viel het met een kleine slag over haar schouders. Ook had ze maar een schoon t-shirt uit de kast gehaald en gecontroleerd of er niet ergens een naadje los zat. Ook al kon het haar geen ene bal schelen wat andere over haar dachten, ze had geen zin om 'het gesprek' van het café te worden. Met een koele blik, alsof ze hier dagelijks kwam liep Rose het terras op zonder op de roddeltantes te letten die al vanuit het raam zaten te kijken naar hun nieuwe slachtoffer.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 1:09 pm

Vashti had een mooi blauw jurkje aangetrokken met bijpassende sleehakken en haar haren netjes opgestoken, zodat er in café de witte roos niet over haar geroddeld. Ze vond zoiets altijd zo vervelend. Vroeger aan het hof werd er ook altijd over alles en iedereen geroddeld. Vashti had er nooit mee aan willen doen. Ze liep vrolijk het café binnen en ging zitten aan een tafeltje, terwijl er vele ogen op haar gericht waren die hongerig waren naar roddels. Toen er een ober naar haar toe kwam bestelde ze een zoet wit wijntje. ze keek even rond en zag Rose ook ergens staan. Ze was haar nog helemaal niet opgevallen. ze zwaaide niet te opvallend naar haar en gebaarde dat ze hier moest gaan zitten.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 1:13 pm

Akira luisterde naar Aisha en antwoorde daarna. 'Oh, hmm laat ik zeggen, ik heb een soort stok..En messen en volgensmij heb ik ook nog een paar rookbommen.' Ze zocht in een van haar zakken en vond er een. Ze liet hem voor de zekerheid maar niet zien, al die vervelende dienstmeisjes in de buurt vond ze maar niks. 'Oh oh ik heb ook nog een zwaard thuis liggen.' Zei ze met een grote glimlach. Ze vergat alteid om dat ding mee te nemen, en nu dus weer.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 2:18 pm

uhm verkeerde poppetje ;p
=
Rose duwde rustig de deur open. Gelijk vlogen de blikken van de roddeltantes op haar af. Ze wierp ze allemaal, 1 voor 1 een ijzige blik toe. Het was een blik waar je van verstaarde, een blik die Rose eigenlijk nooit gebruikte behalve in dit café. Voor ze verder liep zag ze Vashti naar haar zwaaien. Rose glimlachte en liep rustig naar haar toe "hey"
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 3:13 pm

sorry Wink heb nu wel de goede
------------------------ ----
Vashti zag dat Rose naar haar toe kwam lopen en zei:'heei, hoe is het?'
tegelijkertijd kwam de ober aanlopen met haar wijntje, en hij zette het op de tafel voor Vashti.Ze vroeg glimlachend aan Rose:' wil je ook wat drinken? ik trakteer.'
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 3:28 pm

"Goed hoor en met jouw" lekker standaard, maar het ging ook goed met haar. "Natuurlijk, dat sla ik nooit af" zei ze als antwoord op de vraag of ze wat drinken wilde. Ze schoof de stoel naar achteren "Ik had niet verwacht hier bekende tegen te komen"
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 3:45 pm

'gaat het wel.' zei Vashti een beetje nonchalant.' Wat wil je te drinken?' Vroeg Vashti aan Rose. Vashti keek eerst even rond en zag dat er nog steeds veel mensen naar hun keken. 'nouja, ik wilde hier eens kijken, want iemand had me erover vertelt. Ik had een bekende eigenlijk ook niet verwacht.' zei Vashti als reactie op wat Rose had gezegd.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 3:52 pm

Ze keek even naar het wijntje van Vashti en kwam tot de conclusie dat zij daar nou even geen zin in had. "Doe maar cola" zei ze dankbaar "De volgende trakteer ik" de blikken die op hen gericht waren negeerde ze volkomen. Een paar keer hoorde ze haar achternaam noemen, ze had kunnen weten dat er hier ook mensen kwamen die haar als dochter van de Heer La'Ducras herkende.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 4:25 pm

Zachtjes grinnikte ze . In haar ooghoeken had ze Vashti en Rose binnen zien komen . Ze wist niet of ze haar zagen maar toch knikte ze beleefd . Na hun een tijdje met haar ogen te volgen draaide ze zich weer om waardoor haar haren tegen het achterhoofd van iemand die achter hun zat kwam , die het gelukkig niet merkte . ' En , welke kracht heb je? ' zei ze toch wat zachter als normaal , ze wist het nooit zeker .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 6:07 pm

Akira deed alsof ze er over nadacht maar was eigelijk gewoon een beetje ergens in gedachten verdwenen. 'oh oh...ik heb aarde en ijs,en jij?' Zei ze ook wat zachter want ze snapte wel dat ze dat beter niet te hard kon zeggen. Ze staarde even naar het potje met suikerklontjes dat op tafel stond. Ze vroeg zich af hoe het smaakte om de hele pot in haar mond te gooien, niet dat ze het ging proberen. Dat leek haar nou net weer geen goed idee.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 7:07 pm

de ober liep weg met Rose's bestelling en Vashti dacht even na over waar ze het over konden hebben.
Ze wist eigenlijk niet zo veel te bedenken. Toen wist ze wat en zei:'he, heb je gehoord dat Ryan nu in die kledingzaak werkt, hij zei tegen mij dat hij het helemaal mocht opknappen. Ik ben wel blij voor hem, het was een grote wens van hem om een zaak zelf te beginnen, maar dat stelt hij nog even uit.Hij maakt echt mooie kleding joh, ik heb een paar dingen gezien en die waren prachtig.'
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 7:16 pm

"Ryan?" vragend keek ze Vashti aan. Ze had nog nooit van een ene Ryan gehoord. Maar Vashti klonk er enthiousiast over dus wie weet was ze Blade ondertussen wel vergeten. Nieuwsgierig keek ze haarn aan.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 7:20 pm

Vashti zag Rose nieuwsgierig kijken. Ze schoot in de lach:'ga er maar niks van denken hoor, hij is gewoon een goede vriend. En volgens mij vind Ryan ene Kate wel leuk' Ze zag nu pas Aisha aan de bar met Akira zitten en dacht aan Blade en werd toen een beetje somberder wat ook op haar gezicht was te zien.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 7:27 pm

"aha oké, dan laat je mer wel eens die winkel zien hé?" ze keek haar vragend aan waardoor ze haar sombere gezicht zag. "Niet mijn schuld toch, doordat ik over blade begon" zei ze een beetje onhandig, geshrokken.
Back to top Go down
Sponsored content





The White flower . Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . I_icon_minitime

Back to top Go down
 
The White flower .
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Akira White

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: