Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het jaarlijkse zomerfestival

Go down 
+12
Jack
Maiko
Vashti
Ryan
Kate
Dust
Akira
Aisha .
Leia
Sheena Sumé
natas
Rose
16 posters
Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Next
AuthorMessage
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:35 pm

Natas slikte snel die heerlijke aarbei door en keek toen weer naar Dust. ''Ehm ik ga wel even mee'' zei Natas met een glimlach. Ze keek om naar Akira en zei terwijl ze tussen Dust en zich zelf wees ''ik leg het later wel uit''. Daarna liep ze snel naar Dust toe en ze zei plagend ''ik laat je niet ontsnappen hoor''.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:38 pm

"Zou ik dat dan willen?" vroeg Dust verbaasd "Na alles wat je voor me hebt gedaan?" Hij lachte en toen ze bij het buffet aankwamen vroeg hij "Wat wil je het liefst." Hij schepte zelf al een paar stukjes saté op en zei verontschuldigend "Ook voor Schysta hoor, die wil dit niet missen."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:40 pm

Akira knikte. 'Is goed hoor.' Ze keek even hoe de twee weg liepen. Ergens vond ze het wel grappig, al wist ze niet presies warom. Ze nam ondertussen de laatste hap van haar broodje. Daarna staarde ze een beetje naar de lucht. Gelukkig waren er geen regenwolken te zien. Ze zou het zonde vinden als dit alles nat zou regenen.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:42 pm

Natas keek het buffet rond. Er waren allemaal lekkere dingen die er stonden. Meestal at ze weinig hier om dalijk bij het toetje twee ijstaarten helemaal op te eten. Natas glimlachte toen ze dacht aan vorige jaar waardoor ze dus niet meer kon dansen. Snel dacht Natas ergens anders aan en besloot om een pizza stuk te nemen. Blij keek ze om naar Dust en zei ''dat had ik eigenlijk wel gedacht''.

(hebben ze eigenlijk daar wel pizza ?)
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:44 pm

Sheena was super blij dat Owen er was en hij zag er heel grappig uit in zijn piratencostuum, andere herkende hem vast niet. Maar zij kende hem intussen zo goed dat ze hem wel herkende. Zonder na te denken omhelsde ze hem als teken van begroeting en blijdschap. Ze keek hem inplaats van doffe ogen hem met twinkelende ogen aan.

--
Vast wel, maar dan gewoon niet uit Italië xd
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:46 pm

(Ja, ze hebben pizza, en anders heb jij het uitgevonden Razz )

Dust zag Natas twijfelen en schepte nog wat salade op. Hij merkte dat Natas nog een stuk pizza pakte en op het bord legde. Hij pakte twee messen en vorken en zag toen Schysta aan komen rennen. "Hoi Schys" zei hij in het voorbij gaan. Hij liep weer terug naar de tafel en wachtte op Natas.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:49 pm

Akira bedacht zich dat ze nog iets voor Chou wou meenemen. Ze stond op en pakte haar bord. Ze liep naar een van de tafels en bleef daar even kijken. Chou zou vast heel erge trek hebben, dus pakte Akira maar veel verschillende dingen. Ze pakte een paar kippen pootjes en nog een paar dingen waarvan ze geen idee had wat het was. Voor zichzelf pakte ze nog iets te drinken en liep toen terug.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 2:53 pm

Natas liep weer achter Dust aan eb ging op dezelfde plek zitten. Het intieme gevoel dat ze net had was half weg en ze had nu meer zin om te praten. Ze keek de tafel rond om te kijken of ze iemand niet kende. Akira, Sheena, Owen en Vashti dreunde Natas op in haar hoofd. Eigenlijk kende ze wel iedereen dus zei ze '' en hoe gaat het met jullie krachten''.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:01 pm

Akira keek naar Natas die er zo te zien weer was. 'Nou met mijn krachten gaat het goed.' Ondertussen zat ze de helft van het eten op haar bord in een plastic zak te gooien. Dat zou ze straks allemaal aan Chou geven. Toen keek ze weer naar Natas. 'En hou gaat het met jouw krachten Natas?'
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:01 pm

Dust zette het bord neer en legde de messen en vorken op tafel. "Hoe het met die van mij gaat weet je al" zei hij als antwoord op Natas' vraag. Schysta sprong via de bank op de tafel en begon aan de saté die Dust had opgeschept. "Hee Schysta, vind je het lekker?" Als antwoord knikte ze omdat haar mond te vol zat om te praten.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:03 pm

''Ook goed, ik oel dat ik ze nu echt onder controle heb'' zei Natas blij. Ze was zo blij dat ze een keer gewoon met zijn alle konden eten en gezellig praten. ''Zo goed zelfs dat ik les geef'' zei Natas grinnikend terijl ze heel even naar Dust keek.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:08 pm

aan wie geef je dan les Surprised?
-----------

Akira knoopte de plastic tas dicht en stopte hem in haar tas. Om nou de hele tijd met die plastic zak te lopen leek haar geen goed idee. Alleen al de gedachte hoe de mensen zouden kijken als ze haar zouden zien. Even lachte ze inzichzelf.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:11 pm

"Dat kan ze perfect hoor. Ik heb van haar de beginselen geleerd en Schysta heeft van Max geleerd hoe te vliegen. Dat ging ook haar goed af." Schysta liep over tafel opzoek naar meer vlees en gapte af en toe wat van de borden weg. Ze lette wel op dat ze niet verder ging als de strijders want anders zouden mensen haar misschien kunnen gaan slaan.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:14 pm

Natas bloosde weer om Dust zijn woorden wat al bijna de hele dag leek te gebeuren. ''Ik heb gewoon een goed student'' zei Natas. Ze probeerde niet klef te klinken maar het kwam er gewoon zo uit. ''Maar het is een leuk feest vind je niet'' vroeg Natas geintreseerd door.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:18 pm

"Je ontkent je eigen kunnen teveel hoor, maar bedankt voor het complimentje." zei Dust glimlachend. Hij keek naar de anderen en vroeg zich af wat ze wel niet dachten van hem en Natas. Schysta liep ondertussen terug en ging op Dusts hoofd zitten. Ze deed een drakengeluid na en ze legde haar kopje neer.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:48 pm

Natas probeerde haar aandacht bij Akira te houden wat moeilijk ging omdat Dust naast haar zat. ''Vorig jaar was het net zo mooi'' zei ze vol lof. Ze vond het altijd leuk om naar het feest te gaan en hoopte dat er meer mensen dat vonden.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 3:55 pm

"Kun je me wat meer vertellen over vorig jaar? Ik was toen net op reis en liep het festival net mis." vroeg Dust aan iedereen. Hij kriebelde Schysta die op zijn hoofd zat en ze beet hem zachtjes in zijn vingers. "Volgend jaar kom ik zeker weer, als het kan." zei hij.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 4:00 pm

''Ik weet niet of iedereen wel hier was vorig jaar'' zei Natas bedenkend. ''Ik woon dicht bij dus kon ik makkelijk hier heen voor dit feest'' vervolgde Natas blij terwijl ze glimlachde naar Dust. Natas vroeg zich eigenlijk af of iemand anders van de strijders ook zo iets voelde voor elkaar. Ze keek de kring rond en zag meteen Scheena en Owen. Dat leek ook een stel maar Natas wist het niet zeker.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 4:10 pm

Dust at wat van de salade en van de saté, voor zover Schysta dat had overgelaten. "Natas, eet ook wat joh, het is echt heerlijk." zei hij prijzend. Hij nam een stukje van de pizza en vond die erg lekker. "Wat is het voor een pizza?" vroeg hij aan de strijders. "Ik heb dit nog nooit geproefd, maar hij is erg lekker." Hij keek de groep rond om te kijken of iemand het antwoord wist.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 5:29 pm

Vrolijk zwaaide Rose naar Akira en manoeuvreerde ze zich tussen de stoelen en tafels in om te gaan zitten. Met moeite vond ze eindelijk een stoel en schoof deze aan de tafel waar de andere zaten. Even viel haar oog op Natas en Dust, de jongen waar ze mee gezwommen had in het ondergrondse meer. "fiewiet" zei ze meer in zichzelf dan tegen hen gericht. Weer een nieuw stelletje erbij.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 5:36 pm

Sheena zag Natas naar haar kijken en glimlachte half. Ze ving het gesprek van Dust en Natas op. 'Ik was hier vorig jaar ook niet met het festival, volgens mij was ik toen in Osaku.' Zei ze bedenkelijk, maar keek weer met een lieve blik naar Owen. Ze was echt blij dat hij er was, Dust en Natas waren duidelijk een stel. Ze wist niet zeker of de bij Owen en haar zo was, en ze wist nieteens zeker of ze echt een stel waren.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 5:37 pm

Ryan werd meegesleept door Kate. Hij vond het niet erg om nog even te dansen met haar hoewel de muziek al was gestopt en zij zowat de enige waren die nog gingen dansen. Hij legde zijn arm om haar heen en liet zijn andere hand in haar hand glijden. Hij keek naar haar en werd meteen weer betoverd door haar ogen. Hij danste langzaam en kwam steeds dichter bij haar staan, tot zijn gezicht nog maar een paar cm van haar gezicht was. hij zei zacht en lief:' wist je dat je echt heel mooi bent?'
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 5:46 pm

Owen keek Sheena verbaasd aan "Hoe wist je dat zo snel?" Vroeg hij. "Was mijn varmomming zo slecht, of ken jij me zo goed?" zei hij er vrolijk achterna Hij gaf haar een aai over haar hoofd, maar paste op dat haar haar niet door de war ging.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 6:02 pm

Dust keek naar Rose en zei toen tegen haar "De volgende is raak hoor." Hij probeerde het boos te zeggen maar omdat hij lachte kwam het er niet echt boos uit. "Hoe was het feest in Osaku?" vroeg hij aan Sheena. "Ik ben er nog niet geweest, maar het lijkt me een leuke stad zo te horen."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 6:07 pm

Sheena lachte naar Owen. 'Je costuum is mooi, maar ik denk dat ik je iets te goed ken om je niet te herkennen.' Zei ze met een glimlach rond haar lippen. Ze keek naar Dust. 'Osaka is een leuk dorp, de mensen zijn een beetje stil en het begin van de zomer word niet heel uitgebreid geviert. Maar het is erg gezellig, in de avond laten ze altijd lampions los.' Wist ze te vertellen en ze keek weer met een glimlach naar Owen, hij zag er erg leuk uit.
Back to top Go down
Sponsored content





Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het jaarlijkse zomerfestival   Het jaarlijkse zomerfestival - Page 10 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het jaarlijkse zomerfestival
Back to top 
Page 10 of 18Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: