Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De duistere fabriek

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 4:45 pm

Aris deed daarop het vlammetje uit. Ze zag het licht van de maan in zijn ogen. 'Ik heb geen geheimen, misschien ook wel. Maar op de meeste dingen geef ik je zonder moeite antwoord.. Als je lief doet.' zei Aris grijnzend. 'Ik denk trouwens dat je niet veel training nodig hebt om gedachtes te kunnen lezen. Daar dacht ik net aan, aan dat vuur.' zei ze tegen hem. Ze vond het deels niet prettig dat iemand in haar hoofd kon rondneuzen maar ze had maar weinig geheimen.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 6:12 pm

'Ach, het zal toch beter zijn als ik geheimen ontfutsel van bad Guys, dat lijkt me tenminste de bedoeling,' zei Wyvern. 'Dus je hoeft je geheimen niet tegen mij te zeggen. Ik zal jouw gedachten met rust laten, voorlopig.' Hij keek achter zich. 'Wacht even,' zei hij. hij floot op zijn vingers en na een tijdje kwam er een vogel aanvliegen. Het dier landde op de uitgestoken hand van Wyvern. 'Dit is Sin,' zei hij. 'Sin wees eens lief en zeg hallo.' De vogel kraste hipte toen van Wyverns hand naar de grond en viel daar in slaap, met haar veren opgezet. 'Ze slaapt 's nachts,' zei Wyvern. Hij ging ook op de grond zitten. 'Kom maar naast me zitten, als je wilt.' Hij klopte met zijn hand naast zich op de grond.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 6:21 pm

Aris nam het aanbod aan en ging naast hem zitten. 'Ze is erg lief, tenminste zo ziet ze eruit.' zei Aris over Sin, wat ze zo vond. 'En trouwens hoe weet je dat ik geen slecht mens ben.. Misschien heb ik wel afschuwelijke dingen gedaan en ben ik erop uit om te moorden.' zei Aris honend. Deels was het voor haar gevoel waar. Ze was een slecht mens dat afschuwelijke dingen had gedaan, alleen het laatste klopte niet.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 6:29 pm

'Ach, zulke dingen merk je,' zei hij. 'Waarschijnlijk had je me anders allang aangevallen. Maar dat deed je niet, waarschijnlijk zal je dat ook niet gaan doen, maar dat kan ik niet zeker weten.' Hij glimlachte naar haar. 'En jij weet toch ook niet waar ik toe in staat ben, en wat ik ben gedaan? Dus eigenlijk staan we gewoon gelijk en komen we er waarschijnlijk wel achter.' Hij aaide Sin afwezig door haar veren de vogel deed een oog open en hapte speels naar zijn vinger.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 6:50 pm

Aris glimlachte. 'Dat is waar, maar ik ga er niet naar vragen. Ik zeg dat je mij alles mag vragen, of ik antwoord geef is het tweede..' zei Aris wat half mysterieus. Ze keek naar Sin en vond haar lief. Ze vroeg zich af waartoe hij in staat was. Zelf wist ze waartoe ze in staat was en daar was ze trots op. Rustig wachtte ze af.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 7:15 pm

'Wat is je naam eigenlijk,' zei Wyvern opeens. 'Ik kan wel proberen om te kijken of je er nu aan denkt, maar zoiets hoor ik liever persoonlijk.' Hij keek haar aan. Nu stond hij voor het grote dilemma, hij had het gevoel dat hij dit meisje kon vertrouwen, maar de kans riskeren om zijn echte naam te zeggen. Als ze hem zou verraden was hij zijn leven niet meer zo zeker. Hij besloot eerst af te wachten wat het meisje zei.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 7:24 pm

'Mijn volledige naam is Aristola Gwendolyn Avital Azer. Maar in de volksmond heet ik Aris. Zo kennen de roddels mij ook.' zei Aris tegen hem. 'Mag ik jouw naam ook weten?' vroeg ze nieuwsgierig aan hem. Ze vertrouwde hem beter dan de meesten door hem gelijk haar volledige naam te vertellen. Ze keek hem aan en glimlachte.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 7:38 pm

Wyvern aarzelde even. 'Als je belooft dat je het aan niemand doorvertelt,' zei hij na een tijdje. 'En als je me in gezelschap Nocturne noemt, anders hebben we... nee, ik problemen. En waarschijnlijk ben je daar niet op uit, tenzij je veel geld wilt, dan is dat heel handig.' Hij keek haar aan, er was misschien wat droefheid in zijn ogen te ontdekken, maar het was ook een hele stap, niemand in Ashtar kende zijn echte naam, misschien kende een paar mensen over de grens hem wel, maar het zou een raadsel zijn hoe die over de grens zijn gekomen. Hij keek vragend naar Aris en aaide nog steeds door de veren van Sin.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 7:50 pm

'Ik heb geen geld nodig. En vertel asjeblieft mijn naam ook aan niemand. Ik word nog gezocht voor een paar misdaden. Ik zal je in gezelschap zo noemen, en noem mij dan Aris. Zo kennen de meesten mij. Maar ik zal echt niks vertellen. Ik zie dat nut niet, ik heb genoeg geld en ik haat je niet. Ik zweer het op mijn bloed.' vertelde Aris hem. Ze keek hem met een vertrouwde blik aan. Ze vertrouwde hem ook.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 8:01 pm

'Ach, dan hebben we volgens mij nog meer gemeen dan we dachten,' zuchtte Wyvern. 'Ik ben Wyvern Nocturne Lume Cyfnos, aangenaam.' Hij glimlachte naar Aris. 'Maar daar houd jij je mond over. En dan vooral mijn achternaam,' dit laatste zei hij heel serieus. 'Maar ik vertrouw je, als jij mij vertrouwd, zal ik jouw vertrouwen. Ik denk dat we geen van bijden iets kwaads in de wil hebben... tegen elkaar dan' Hij grinnikte. 'Moet je nog meer van me weten?'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 7:29 am

Aris glimlachte. 'Ik denk dat ook. En ik zeg niks. Zolang jij ook niks zegt, ik heb nog maar een paar doodstraffen op mijn hoofd staan. Nou meer op mijn achternaam maar dat maakt niet uit, zolang eigenlijk niemand, buiten jij die weet ben ik veilig.' zei Aris met een serieuse blik maar wel met een klein lachje. 'Wyvern.. Dat is toch een drakensoort?' vroeg Aris hem.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 9:24 am

'Ja, dat is een drakensoort,' zei Wyvern. 'ik weet ook niet hoe mijn ouders eraan kwamen. Waarschijnlijk uit een van de boeken over draken die in de bibliotheek stonden.' Hij keek haar aan. 'Je mag Sin wel aaien als je wil, ze is niet zoals mijn draak, die valt iedereen aan als diegene te dicht in mijn buurt komt, als ze de kans krijgt dan. Maar ze vond dat ze de thuispost moest beschermen, dus ze valt nu waarschijnlijk vliegen aan die er bedreigend uitzien.' Hij grinnikte. 'Maar sin is niet zo, Sin is nog wat jong dus houd ze van spelen.' De vogel kraste en trok haar kop dieper tussen haar veren, maar hield met een oog alles in de gaten.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 9:30 am

Aris glimlachte. Ze stak haar hand uit naar Sin en voelde haar zachte veren. 'Het is wel een mooie naam vind ik. In ieder geval beter dan Aristola. Ik vraag me nog altijd af hoe ze eraan zijn gekomen. Ach.. Ik zal het nooit weten.' zei Aris tegen hem. Ze had een vertrouwd gevoel, en ook een gevoel dat hij meer had meegemaakt dan dat je aan hem zag.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 10:02 am

'Aris klinkt beter dan Aristola, wat stoerder,' zei Wyvern. 'Maar Aristola is een mooie naam, misschien wat chique.' Hij haalde zijn schouders op. En keek weer naar Aris. 'Hebben we nog iets te vertellen?' vroeg hij na een tijdje. 'De lucht begint namelijk lichter te worden, volgens mij komt de zon op. Maar het duurt nog wel even, denk ik.' Hij staarde naar de lucht. 'Ik denk niet dat we hier in het daglicht ongezien weg kunnen komen, twee mensen op het terrein van een verlaten fabriek is een beetje opvallend.'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 10:05 am

'Ik wil wel dat je weet dat als je ooit op reis bent en de weg kwijt bent ik je altijd zal vinden. Heb je ooit van de oude verhalen gehoord?' vroeg Aris hem. Ze wilde weten of hij zelf achter haar ware leven kon komen. Of hij misschien erachter zou komen dat ze een Doler zou zijn. Dat zou het makkelijker voor haar maken.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 10:27 am

'Nee, tenminste waarschijnlijk niet, anders al een lange tijd niet meer.' Hij trok zijn knieën tot onder zijn kin op. 'Ik hoorde eigenlijk weinig verhalen, misschien soms een paar, op feestjes enzo.' Hij keek een tijdje naar Aris en zuchtte. 'Dus om eerlijk te zijn, nee,' zei hij uiteindelijk. 'maar dat geeft niet, denk ik.'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 10:31 am

'Oké. Ik zal je het vertellen. Nou eigenlijk meer zingen. Het is een lied en dan weet je wat ik ben.
Ken je de Weg.
Durf je hem op.
Hef je zwaard, maar pas op!
Want niemand weet wat er rondwaard!
Behalve de Dolers, slim en sterk.
Brengen je veilig, zonder gevaar. Naar je bestemming.
Maakt niet uit waar.
Want zij zijn groot en kennen de magie.
Magie van de reizigers, beschermen ze.
Of ze willen of niet.
Dus ga de Weg niet op,
Niet zonder een Doler.
Want als je gaat zonder hen.
Keer je nooit Terug.
Het is heel triest maar het is waar.
Dus hef je zwaard en ga opzoek.
Naar Dolers want ze zijn altijd zoek.'
Na de laatste zin glimlachte Aris en keek hem aan. Ze haalde ook haar tweede amulet tevoorschijn. Een heel klein deel vond dat ze te ver ging maar ze moest het allang zoek geraakte amulet tevoorschijn halen.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 11:05 am

'Je kan heel mooi zingen, weet je dat?' zei Wyvern. Hij staarde een tijdje naar Aris. 'Maar je bent dus een Doler?' vroeg hij daarna. 'Daar heb ik wel een keer van gehoord, ik heb ze nooit gezien, of ontmoet.' Hij glimlachte. 'Zolang we maar niet onze levensverhalen gaan vertellen, ik denk dat we beiden dan iets te lang bezig zijn, alhoewel, dan is het wel donker.' Hij keek naar de lucht, die van inktzwart naar ochtendrood begon te kleuren.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 11:11 am

'Dankje, maar ik ben dus een Doler. Maar wat ik bedoel te zeggen, dat als je ooit in de problemen komt moet je niet bang zijn om om hulp te roepen want ik ben vaak dichterbij dan je denkt. En je mag best levensverhalen vertellen.' zei Aris grijnzend. 'Maar ik laat je ze lezen en zien..' zei Aris, wijzend naar haar dikke boek. Het had een bruine kaft met gouden elfse letters. Aris keek Wyvern lang aan.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 12:07 pm

'Dat is handig, ik had alles ook op moeten schrijven,' zei Wyvern. 'Maar het is erg aardig dat je me wil beschermen, als ik iets voor jou moet doen zeg je het maar.' Hij glimlachte naar haar. 'Maar ja.' Hij staarde weer naar de lucht die langzaam lichter werd, hij aaide Sin nog langzaam, die had beide ogen open en keek een beetje om zich heen daarna kraste ze en vloog ze weg. 'Wel op tijd terug zijn Sin,' riep Wyvern haar na.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 12:20 pm

'Je kan het altijd nog doen, maar dat is dan toch anders. Je mag er in kijken als je wilt. En je hoeft me nog nergens mee te helpen. Ik zal me wel redden, hoop ik. Ach binnenkort ga ik weer op reis, op weg naar de enige mensen die van mij alles weten. De Elfen. Ik moet ze nog waarschuwen..' het laatste mompelde Aris. Maar ze keek Sin even na en staarde daarna Wyvern glimlachend aan. Ze staarde niet heel erg, gewoon.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 12:46 pm

'Nee, dat hoeft niet.' Hij keek haar even aan. 'Nog even en het is ochtend, als we dan niet weg zijn zitten we hier vast tot het donker word.' Hij keek naar de grond. 'Ik heb met een buitenstaander nog nooit zo'n goed gesprek gevoerd,' zei hij na een tijdje. 'Ik heb zelfs amper met een buitenstaander een gesprek gevoerd.' Hij zweeg weer. Na een korte stilte zei hij: 'Ik kom je vast wel weer eens tegen... Als je weg bent, ik kom bijna overal.'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 1:05 pm

'Tuurlijk kom je me nog wel tegen. Ik ben nooit ver weg. En je moet ons helpen om Darken even weg te vagen.' zei Aris nog steeds met een lach. Ze zat te bedenken of ze weg zou gaan als Wyvern weg zou gaan of dat ze zou blijven zitten. 'Ik heb eigenlijk ook nooit een gesprek met een buitenstaander. Dus bedankt daarvoor.' zei Aris nog tegen hem. Daarna zweeg ze.
Back to top Go down
Wyvern
Level 1
Wyvern


Posts : 73
Join date : 2010-07-09
Age : 27
Location : In een doos. :3

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 1:45 pm

'Nou, eehhh, ik ga dan maar weer,' zei Wyvern aarzelend. Hij keek Aris aan en glimlachte. 'Het was wel heel gezellig.' Hij stond op, wilde weglopen, maar draaide zich nog om. 'Blijf je hier heel de dag zitten of klim je mee over dat hek?' Hij stak zijn hand uit om haar overeind te helpen. Ergens in de lucht kraste Sin, maar Wyvern besteedde aan haar geen aandacht.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 1:55 pm

Aris glimlachte en pakte zijn hand aan. Ze kwam overeind en pakte haar boek. Die deed ze in haar tas. 'Ik klim met je mee. En ik vond het ook heel erg gezellig.' zei Aris glimlachend tegen hem. 'Bedankt daarvoor!' complimenteerde ze hem. Ze keek Wyvern aan. Ze stond voor hem en keek in zijn ogen.
Back to top Go down
Sponsored content





De duistere fabriek - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De duistere fabriek   De duistere fabriek - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De duistere fabriek
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Het duistere meer.
» De duistere geliefde

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: