Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De kledingzaak: Drag

Go down 
+5
Sheena Sumé
Owen
Kate
Akira
Aris
9 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 11, 2010 7:13 pm

Sheena was ook in de koets gestapt. 'Niet dat ik weet, laten we naar huis gaan, misschien kan Owen mijn jurk nog even zien, als hij dat wilt.' Ze keek weg en bloosde licht. Ze had het zakje met de jurk op haar schoot gelegt en de koets reed richting het landhuis, terwijl het langzamerhand nog donkerder werd.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 11, 2010 7:16 pm

weer verder bij het landhuis?
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 6:49 pm

Jaaah 8D
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:04 pm

Ryan liep de winkel binnen, er was geen enkele klant.
Hij dacht dat als hij geen eigen kledingzaak kon beginnen hij misschien wel er in kon werken.
Hij liep naar de balie en vroeg aan de vrouw die erachter stond:' Eeehm hallo, ik zocht eigenlijk een baantje en ik wilde heel graag in een modewinkel werken. Dus als dat hier kan zou ik dat geweldig vinden. Ik kan u wel een van mijn ontwerpen laten zien, als u dat wilt?' zei Ryan een beetje op een verlegen toon.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:32 pm

Normaal doet Aris haar maar zei is er niet. Anders moet jij even die vrouw ook doen :S ^^

----------------------------------------------------

Akira liep de kleding winkel in, ze was echt heel blij geweest met het jurkje van de vorige keer en wou nu iets anders kopen. Ze keek even de winkel rond maar bleef daarna meteen weer haken bij het eerste kleding rek dat ze zag. Ze keek tussen de kleding of ze iets moois zag.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:40 pm

Oki dan .
__

Susy volgde met haar ogen de bewegingen van Akira , als ze geen raad wist moest ze haar meteen wat aansmeren . Zo had ze het geleerd . Aisha kwam vrolijk die winkel binnengewandeld . Ze had een nieuwe broek nodig en misschien waren er nog andere leuke spullen . Ze vroeg zich af of er meer mensen waren en haar vraag werd snel beantwoord. In het begin van de winkel zag ze Akira staan zoeken tussen de kleren . ' Hej ' zei ze terwijl ze op haar afliep . Akira leek haar aardig en iemand die veel lol maakte , rede genoeg om met haar te praten .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:45 pm

Akira hoorde iemand hey zeggen en keek bij het horen meteen om, ze wist niet zeker of het tegen haar bedoeld was maar keek gewoon om. 'Hoi' Zei ze bij het zien dat het Aisha was. 'Ook aan het rondkijken.' Zij Akira terwijl er een glimlach op haar gezicht verscheen. Ze vond het alteid wel leuk om iemand tegen te komen, zelfs als ze diegene nog niet zo goed kende.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:48 pm

' Ja , ik wou een broek en misschien een jurk kopen . Maar ik ben nog nooit in deze winkel geweest dus weet ik niet of het wel mijn stijl kleren is ' zei ze wijzend naar haar grijze aladin broek die gecombineerd was met een felroze shirtje. Haar haren zaten in een losse knot en dan had ze nog een roze bandana om haar hoofd .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:53 pm

Akira lachte even. 'Ze hebben hier vast wel iets voor je, denk ik.' Ze vond Aishas kleding stijl wat anders, maar wel mooi. 'Ik denk dat ik alleen nog een shirtje ofzoiets wou kopen..' Haar blik viel weer heel even op het rek. Er zat niks tussen wat ze echt heel mooi vond. 'Meschien kan ik je helpen met zoeken...?'
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:11 pm

' Ja , kies maar gewoon wat wat jou soort stijl is , misschien vind ik het ook wel leuk ' zei ze waarnaar een vriendelijke knipoog volgde. Ze draaide zich om en liep de andere kant op , meer de kant van de jurkjes . Ze schoof een paar kledingstukken weg en haakte een jurkje eraf . Met half dichtgeknepen ogen voelde ze aan de stof of het een goeie kwaliteit was . Het voelde een beetje als stretchstof , wat wel fijn was .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:16 pm

Akira knikte. 'Oke.' Ze keek heel even hoe Aisha de andere kant op liep. Toen liep ze veder naar het volgende rek. Ze keek er tussen, de shirtjes hadden wel mooie velle kleuren vond Akira. Ze haalde er een geel shirt tussen uit en keek weer even veder. Pakte toen nog een blauw shirt, en nog een paars shirt. Daarna liep ze weer veder naar een ander rek en keek daar naar de kleren.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:22 pm

Het jurkje was typisch Aisha . Sexy maar netjes . Het was een zwart streplas jurkje die ongeveer 15 centimeter boven haar knieën stopte . Ze hing hem over haar arm en zocht verder tussen de vele kleren . Ze vond nog het zelfde jurkje maar dan in de kleur roze , wat haar ook mooi leek . Soepel hing ze die ook over haar arm en liep verder naar de broeken . Er zaten verschillende broeken tussen . Eentje was kort met strakke pijpen en de andere was weer lang met wijde pijpen . Ze zocht de perfecte broek , misschien iets korts , het begon tenminste al warm te worden .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:30 pm

Uiteindelijk had Akira 2 armen vol met shirtjes hangen. Ze zucht ze kon er dus echt niet zoveel nemen. Ze liep terug naar de rekken waar ze ze vandaan had. Akira hing meer dan de helft van de shirtjes terug en keek daarna naar de 5 shirtjes die ze nog had. Eigelijk wou ze er maar 2, dus hing ze de laatste 3 ook maar terug. Ze keek nu naar het fel blauwe shirt met gele rand. En naar het helemaal blauwe shirt, uiteindelijk koos ze dus weer voor de kleur blauw. Ze lachte even inzichzelf ze had eigelijk al veels te veel blauw...Maarja.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:38 pm

Aisha pakte een korte broek die van spijkerstof was gemaakt . Er zat verder geen poespas aan alleen maar zakken . Ze vond hem leuk genoeg dus hing ze die weer over haar arm die al aardig vol begon te raken . Ookal had ze maar drie dingen . In haar ooghoeken zag ze een grabbelton met allemaal tweede handse kleren en accessoires . Gek genoeg trok het haar meteen aan en liep ze er naartoe . Ze vond leuke brutels en een mooi wit overhemd die alletwee waren ze eigenlijk voor mannen maar Aisha wist dat ze ze mooi kon combineren met een riem of iets anders hips .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:44 pm

Akira keek naar de maat van de 2 shirtjes, die was wel goed. Toen bedacht ze zich opeens iets, ze wou nog wel een shirt voor haar broer kopen als soevenier. Ze liep naar de mannen afdeling en keek even, ze moest iets uitkiezen wat haar broer leuk vond. Ze had namelijk alteid het probleem dat hij het juist niet mooi vond, en het dan alteid opeens kwijt was. Maar Akira had dan wel door dat hij het gewoon wegdeed. Haar blik viel op een groen shirt met een bruine bulldog. 'Dat is het gewoon.' Zonder veder na te denken of haar broer nou echt zoiets leuk vond pakte ze het en wist zeker dat ze het ging kopen.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:51 pm

ik speel wel ff de vrouw voor Ryan
---------------------------------------------

De vrouw moest lachen om de enthousiaste jongen.'rustig maar, ten eerste mag je me Olivia noemen en ten tweede heb je geluk, want er gaat binnenkort een van mijn werknemers weg, dus kan jij mooi haar plaats innemen. Maar ik wil ook wel graag een van je ontwerpen zien, we hebben eigenlijk een nieuwe collectie nodig voor de zomer.'
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:52 pm

Aisha grabbelde nog even door in de ton maar zag niks leuks . Daarom liep ze naar de kassie waar Sussy stond die de twee meiden heel de tijd in de gaten hield . ' Leuke keuze ' zei ze beleefd ookal vond ze dat het geen stijl was wat het meisje had . ' Dankje ' zei Aisha beleefd , ze hoorde iets in de stem van de vrouw wat ze niet vertrouwde maar bleef beleefd . Terwijl Aisha nadacht over wat de vrouw zo onbetrouwbaar maakte rekende Sussy het af . ' 5 zilverstukken ' . Nu wist ze waarom het was , de vrouw had iets overweg van een robot , niet dat ze het echt was maar ze was zo perfect . ' Oke ' . Aisha pakte de muntstukken die ze in haar broekzak had en legde die op de toonbank . Ze moet gauw weer werken want haar geld ging al langzaam op , ze had ongeveer nog 5 muntstukken en daar moest ze nog brood en al die dingen van kopen . ' Oke nog een fijne dag verder' zei Sussy op dezelfde perfecte manier waarmee ze ook de prijs had gezegd . ' Doei ' zei Aisha met iets van wantrouw in haar stem . ' Zullen we ergens wat drinken? ' vroeg ze aan Akira , ze had vandaag niet echt iets gepland dus een strijder leren kennen leek haar een goed idee .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:04 pm

Akira rekende de 3 shirtjes af en antwoorden toen op wat Aisha zei. 'Ja is goed hoor.' Ze zwaaide even heen en weer met de tas waar de shirtjes in zaten. 'Um waar wil je wat gaan drinken, ik ken deze stad nogsteeds niet zo goed.' Zei Akira, afvragend of er ergens terrasjes waren of zulke soort plekken.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:26 pm

Ryan was blij en liet de vrouw een paar van zijn ontwerpen zien. hij had ook al een paar kledingstukken is een tas meegenomen en liet die ook zien. 'Wauw, dat is nou precies wat ik zoek.'zei Olivia enthousiast. 'eindelijk iemand met goede ideeën. Jij bent zeker weten aangenomen.' Ryan juichde, er was toch geen klant in de winkel.
' Ik kan ook de zaak een leuk kleurtje geven en voor posters zorgen om buiten op te plakken' Zei Ryan, die nog veel meer ideeën had om de zaak te verbeteren. Hij keek even beschaamd naar Olivia hij wilde haar niet beledigen. Maar Olivia was juist heel blij met zijn ideeën.'De zaak moet nodig opgeknapt worden.' zei ze tegen hem. Ryan zei:'ik zal wel me andere kleding meenemen die ik heb gemaakt.' en hij rende al de deur uit om ze te halen.

Na een paar keer heen en weer te gaan had Ryan bijna alle kleding meegenomen die hij in zijn atelier had. Hij zette ze eerst maar achterin de opslag en keek daarna de zaak rond. Olivia had gezegd dat ze de taak om de zaak op te knappen aan hem overliet om te zien of hij dat aankon. Ryan was er blij mee en zette eerst maar een stuk van de winkel af waar hij ging beginnen met het opknappen, maar dat er nog wel mensen in het voorste gedeelte van de winkel konden komen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 4:32 am

' Uhmm , ik woon hier helemaal niet hoor maar ik weet wel een eetcafé waar ik een paar keer langs ben gelopen maar niet naar binnen ben geweest , ik eet nooit alleen een taartje , dat vind ik zo saai . Behalve als het thuis is ' babbelde ze vrolijk . Akira zou het vast raar vinden , bedacht ze . Maar nu had ze het gedaan en kon ze het niet meer terugdraaien . Onzeker glimlachte ze . Ze wist niet hoe ze zich moest voelen . Vrolijk of beschaamd . Voor de afleiding keek ze over Akira heen naar Sussy die nu bezig was met geld tellen . Haar uitstraling leek ook niet menselijk . Misschien was het gewoon omdat ze te veel werkte maar Aisha wist het niet zo zeker .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 4:31 pm

Akira vond het juist helemaal niet raar klinken, ze vond het eerder grappig hoe Aisha zo vrolijk vertelde. 'hahaha. Ik snap je wel denk ik. Maar laten we dan daar naartoe gaan.' Akira vroeg zich af of ze de winkel meschien zou kennen, of er ook wel eens langsgelopen zal zijn. 'Hoe heet die winkel dan eigelijk?' Vroeg Akira.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 4:35 pm

' Ik weet niet zeker maar volgensmij The White flower ' zei ze twijfelend . ' Kom we gaan ' zei ze vrolijk . Ze nou geen minuut langer staan in de stille winkel . Zonder op antwoord te wachten pakte ze Akira bij haar hand en sleurde haar mee .
__
Maak jij het nieuwe forum aan of ik ?
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 4:44 pm

Voordat Akira al iets kon zeggen, voelde ze al hoe ze door Aisha werd mee getrokken. 'oh ja oke..' Ze hield haar tas even steviger vast, ze wou hem onderweg liever niet verliezen. 'The White Flower. Dus he..?' Nee die plek kende ze niet, vast een mooie winkel aan de naam te horen.

-------
Kan jij hem meschien maken? Ik heb er nog niet helemaal een goed idee bij xD Hoe het eruit ziet enz.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 6:22 pm

nieuw
-
Een beetje onhandig liep Rose de winkel binnen. Eigenlijk heeft ze al jaren geen nieuwe kleding gekocht. Dat deden andere altijd voor haar. En sinds ze in Yuka aangekomen was had ze eigenlijk nog niks nodig gehad omdat ze haar oude kleding nog paste. Maar nu werd het toch echt te klein, als je oorspronkelijke lange broek eerst tot je enkels kwam en nu tot minstens 10 centimeter daarboven zag het er niet echt bepaald goed uit. En daar hield Rose niet van, nu pas realiseerde ze zich dat ze best wat gegroeid was. "oké dan" zei ze in zichzelf met een diepe zucht. Gelukkig was het er niet zo druk, waarschijnlijk doordat de ene helft was afgezet en alles op elkaar stond. Onwennig liep Rose verder richting het eerste de beste rek in de buurt.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 6:41 pm

Vashti liep de winkel binnen en keek rond. De helft van de winkel was afgezet, omdat Ryan het daar aan het opknappen was. Ze wilde eigenlijk even de kleding zien die Ryan ontwierp en misschien ook wat kopen. Ze liep naar eenrek en keek ertussen. Er was naast haar iemand bezig ook in het rek te kijken. Ze lette niet op de persoon en schoof wat kleding opzij. Ze zag heel wat leuke dingen, maar moest even zoeken tot ze iets vond wat haar leuk zou staan. Ze trok he t uit het rek en keek ernaar. Het was een wit gerimpeld bandeaujurkje met een mooi rood lint eromheen.
Back to top Go down
Sponsored content





De kledingzaak: Drag - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De kledingzaak: Drag
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: