Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De juwelier .

Go down 
+2
Owen
Aisha .
6 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:25 am

''Vergeten?'' zei ze terwijl ze grinnikte.'' Oh , even een stervensdure ketting pakken hoor en daarnaar even de winkel uitlopen.''. ''En ja, als iemand die heletijd naar je glimlacht irriteer je je er na een tijdje aan. Dat vertel ik je alvast.''
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:31 am

´´Ik betaalde toch, alleen wat later´´ zei Ren nog steeds glimlachend. Zijn ogen stonden wel serieus maar zijn mond kon hij niet serieus krijgen. ´´Serieus ik heb nog nooit iemand anders daar over horen klagen´´ zei Ren terwijl hij net deed of hij diep na dacht.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:33 am

''Dan ben ik de eerste persoon.''.Een diepe zucht verliet haar keel, wat hielp dit allemaal nou. Niks. Zij wou niet luisteren naar hem en ij niet naar haar.''Nou ik denk dat we er nooit over uitkomen dus geef jij mij maar die ketting en ik geef je het geld. Dan is het klaar.''.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:35 am

Ren keek Aisha raar aan. ´´Sorry ik verkoop deze ketting niet ik ga het aan iemand geven die het verdient´´ zei Ren. Hij had de ketting al gekocht dus kon hij dat zeggen vond hij. Ren wist eigenlijk nog niet iemand aan wie hij het zou geven maar als hij betaalde gaf hij het zeker niet terug. Niet dat het anders wel gebeurde.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:39 am

''Je hebt het niet betaald. Wie weet wou ik het niet aan jou geven.'' siste ze vijandig. Ondertussen kwam haar baas de winkel binnen. Tot zijn grote verbazing was Aisha er niet. Was ze weggegaan? Dan kon er zeker gestolen worden.Zo een goede werknemer was ze dus niet.Als een bezetenen stapte hij de winkel rond en voelde aan elke ketting , ring of van die dingen. Bij eentje bleef hij hangen. De ketting , de duurste ketting. Er was een nep exemplaar voor terug gehangen. Ook vond hij het bundeltje goud. Ze had haar werk niet goed gedaan, hier zou ze voor boeten. Hij had beter van haar verwacht. Wanneer ze terug kwam zou hij haar direct ontslaan. Zo'n werknemer wou hij toch niet.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:45 am

Ren stak een van zijn vingers omhoog en zei ´´ik heb precies betaald volgens het akartje dat er op hing. En trouwens is die ketting van jou opeens. Ik daht dat het van de winkel was´´. Hij voelde een boze aura onder zich en langzaam keek hij naar odner waar de baas terug was gekomen. ´´eh Je baas is terug he´´ zei Ren rustig terwijl hij naar onder wees.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:47 am

''Kutkutkut..'' vloekte ze binnenmonds. Tranen begonnen te prikken in haar ogen , nu zou het fout gaan. Nu zou het gebeuren.''Dankje!'' zei ze vol woedde en afkeer. Met een ruk draaide ze zich om en sprong naar beneden. Hoe moest ze nou weer binnenkomen?
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:50 am

Ren keek Aisha na. Hij zuchte diep en haalde zijn hand door zijn haren. ´´Het moet maar´´ mompelde hij terwijl hij achter Aisha aan liep. Toen hij binnen de winkel was liep hij recht naar de baas. ´´Sorry dat ik het zeg maar u verkooptser had gelijk toen ze zei dat de ketting duurder was´´ zei Ren tegen de baas. Hij haalde de ketting uit zijn zak en legde het op de toonbank. ´´Ik wou het kopen met 5000 goud stukken en een oude familie ketting maar het kost blijkbaar meer´´ zei Ren net als of hij echt beschaamd was. ´´Hoeveel wilt u er voor hebben´´ zei Ren terwijl hij de baas recht aan keek met zijn lieve glimlach.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:55 am

''Denk je dat ik daarom boos ben op haar ? NEE. Ik ben boos op haar omdat ze de winkel alleen liet. Ik had ook nog met haar gepraat over dat er veel diefstallen zijn en dat ik dat helemaal niet wou. En wat doet zij zij laat de winkel alleen terwijl ze er helemaal niet op let.''.Spetters speeksel vlogen in het rond. De oude man , die eerst helemaal geen conditie had liep vliegensvlug op Aisha af die achteraan er verlaten bij stond.'' Er had wel iets gestolen kunnen worden, dom kind. De hele tent had wel afgebroken kunnen worden.''. Een harde klap op haar hoofd kon ze net niet ontwijken. Beduusd wankelde ze door de winkel, wat had ze gedaan..
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:13 am

Toen de baas over ging in geweld knapte er iets bij Ren. Meteen pakte hij de oude man in de houd greep zodat hij niet meer kon slaan. Zijn glimlach was verdwenen en hij hda een hele serieuse blik. ´´Ten eerste beste man sla je geen vrouwen. Dat is gewoon het slechts wat je kan deon´´ zei Ren rustig. ´´Ten tweede Aisha was zo slim om een beveiligingssysteem te maken´´ vervolgde Ren. Hij wees naar het gat waar hij eigenlijk door wou klimmen. Er hing een bijna onzichbaaar touw aan. ´´Alleen een bel erbij en de zaak was veilig s´nachts´´ vervolgde Ren.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:18 am

Hard viel Aisha op de grond. Ze had geen evenwicht kunnen houden. Normaal zou de paniek toeslaan maar dat had ze ook leren behersen. Rustig ademde ze in en uit en dwong ze zichzelf om alles goed te volgen.De oude man daarintegen leek een losgeslagen stier.Wild spartelde hij tegen.''Wat maakt dat nou weer uit. Vrouwen zijn onderdanig. Vroeger sloegen de mannen ook altijd vrouwen. Daardoor werden ze netjes. Maar jij weet er niks van , jij bent nog jong.''. Wild probeerde hij hem te slaan .
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:22 am

Ren trok de oude man zijn arm hoger op zijn rug zodat het meer pijn deed en hij minder kon bewegen. ´´Vrouwen zijn niet zo´´ zei Ren fel. ´´Ze kunnen ook sterk zijn en ze zijn iets om te bewaren. In heel deze winkel is er niets mooier dan de enigste vrouw hier : Aisha´´ vervolgde Ren. ´´En als je haar nog een keer slaat dan wees maar zeker dat die arm nooit meer kan bewegen´´ zei Ren terwijl hij de man langzaam weer los liet.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:26 am

Wild rende de man achter zijn balie.''ERUIT.NU.VOORDAT IK DE POLITIE BEL.''.Langzaam kwam Aisha omhoog.''Kom.'' fluisterde ze zacht naar Ren terwijl ze naar de deur strompelde.Het bonzen leek steeds harder te worden bij elke stap die ze zette. Ze had nooit geweten dat hij zo sterk was, zo een oude man.Met een ruk trok ze de deur open en strompelde verder. De zaak uit, veilig. Niet bij die gekke man.Ik ga ervoor zorgen dat hij een andere keer zult boeten. Zo hard boeten dat hij niet meer kan slaan of ook maar lopen.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:28 am

Ren keek naar Aisha het kon hem niet schelen wat er eerder gebeurt was. Snel en soepel pakte hij Aisha op en sprong hij de daken op. Hij keek een keer om naar de zaak en wist al precies wat hji vanavond ging doen. Toch liep hij verder terwijl Aisha in zijn handen lag.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:31 am

''Je..hoeft..me..niet..te..helpen..hoor..Ik..kan..het..zelf..'' zei ze terwijl ze gebroken glimlachte. Hij gaat boeten , zo hard boeten zong een stem in haar hoofd. Het liefst zou ze het nu doen maar wist dat ze op dit moment te zwak was.Jammer genoeg.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:35 am

Ren keek niet naar Aisha toen ze iets zei. Pas toen ze ver genoeg waren legde hij voorzichtig Aisha neer op de daken. ´´Ga niet meer naar hem toe , hij zal boeten maar ik zal dat doen´´ zei Ren streng. Hij zou toch niet toe laten als ze hem tegen sprak. ´´Kan ik je verder naar iemand anders brengen´´ vroeg Ren terwijl zijn glimlach weer langzaam terug kwam.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:42 am

''Ik doe het. Hij heeft mij geslagen. Dat laat ik niemand toe.'' zei ze vastberaden. Hoe vaak hij ook zei dat ze niet moest , ze zou het toch doen. Wraakzucht had ze altijd al gehad , maar het was haarzelf nooit opgevallen. Langzaam stond ze op.Ze voelde zich al beter. Vanavond zou ze hem laten boeten. Ze wist waar hij sliep .
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:47 am

´´Jij bent niet zo laag als hem , toch´´ zei Ren fel. ´´Als je wraak wilt moet je niet het zelfde doen als hem. Ga hem niet aanvallen maar raak hem ergens waar hij niet tegen kan´´ zei Ren. Hij wist dat de winkel gevoelig genoeg was dus ging hij helemaal leeg halen en slopen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:51 am

''Oh , ik ga hem niet aanvallen hoor.''.''Ik zorg er alleen voor dat hij nooit meer iemand kan slaan en verwoest verder zijn hele leven.''.Zijn familie, zijn vrienden. Iedereen zal hij kwijtraken. Ze zou zijn leven in een hel veranderen.Met het koortje wat om haar pols gebonden was bond ze haar haren vast .
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:55 am

´´Denk je niet dat hij dat verwacht´´ zei Ren. ´´Je moet nooit zo laag zakken als mensen die jou pijn doen, want als je hoger staat dan doet het meer pijn´´ zei Ren. Opeens wist hij een idee wat best dom was om uit te voeren maar het kon werken. ´´Ik heb een idee waarmee je hem nog beter kan raken maar we moeten wel samen werken´´ zei hij terwijl hij Aisha recht aan keek.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:59 am

''Vertel?'' zei ze met een vragend gezicht.Haar wenkbrauwen waren hoog opgetrokken en haar mond stond in een geïnteresseerd glimlachje. Haar eigen plan zou ze wel een andere keer uitvoeren , hij zou haar toch alleen maar tegenspreken.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:03 am

´´Wat zou er gebeuren als een oude man als hem zijn zaak verliest´´ zei Ren grijnzend. Hij pakte zijn miniverrekijker die je overal kon verbergen. Maar wel heel ver kon zien. Daardoor keek hij naar de winkel waar de man nog boos zat rond te razen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:06 am

''Uhmm, dan verdient hij geen geld meer.'' zei ze schouderophalend .''En dan heeft hij nog altijd zijn familie waarop hij kan steunen en waarbij hij kan wonen en zijn handen waarmee hij iedereen zomaar kan slaan.'' eindigde ze droog. Dat was niet zijn leven vernietigen , dat wilde ze alleen.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:10 am

Ren draaide zich heel boos om terwijl er een eng aura om zich heen kwam dat iedereen kon voelen. ´´Dus jij wilt zijn familie uitmoorden alleen om wat hij gedaan had´´ zei hij boos. Ren was wel boos op de oude man maar niet op zijn familie. Dat doe je niet vond hij dus keek hij Aisha verwijtend aan.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:14 am

''Nee, niet zijn familie uitmoorden.Alleen ervoor zorgen dat zijn familie niks met hem te maken wil hebben. Ik ga niemand vermoorden.''.Zijn boosheid deerde haar niet.Als hij dacht dat hij zijn hele gezin wilde vermoorden dan was hij wel dom. Waarom zou ze die onschuldige mensen iets aandoen. Hun konden er niks aan doen dat ze zo'n verschrikkelijk familielid hadden.
Back to top Go down
Sponsored content





De juwelier . - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De juwelier .
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: