Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Restaurant 'd'amour'

Go down 
+2
natas
Owen
6 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 6:58 pm

Leia bloosde "Vind je dat echt?" vroeg ze verbaasd. Ze glimlachte. "Ik kan het wel een keer aan je leren..." zei ze lief. Ze stopte de Ocarina terug in haar tas en namnog een slokje wijn, ze had een droge keel gekregen.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:06 pm

Leonardo nam zijn laatste slok. 'Ja, dat vind ik echt! Ik heb geen enkele reden om te liegen!' zei hij vrolijk tegen haar. Even keek hij naar buiten. 'Dat zou wel heel gaaf zijn, als je me dat zou kunnen leren. Want dan ga ik liedjes oefenen zodat ik die dan weer voor jou kan spelen!' zei Leonardo vrolijk bij het idee.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:11 pm

Door leias gedachten ging een romantish beeld van Leonardo die een romantisch lied voor haar speelde, en ze ging bij die gedachte blozen, ze herstelde zich snel weer en vroeg "Kan jij al een instrument of kan je zingen of dansen?" vroeg ze nieuwschierig.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:21 pm

Leonardo begon een beetje te blozen. 'Niet doorvertellen hoor. Maar ik ben heel erg goed in dansen..' zei hij zacht. Vroeger werd hij er altijd om gepest. Alleen al omdat hij het mooi vond om naar te kijken. Leonardo keek Leia met een twinkeling in zijn ogen aan.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:26 pm

"Cool, dat moet je mij dan ook eens leren" zei ze vrolijk "Ik heb het nooit geleerd, omdat de enige muziek die ik tot voorkort kende voornamelijk herderswijsjes waren, dus niet echt een tango of wals" en ze grinnikte toen ze dacht aan hoe haar 'oma' dansde toen Leia als klein kind op haar harp speelde.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:29 pm

'Het is niet heel moeilijk te leren. Je hebt al ritme gevoel dus dat is een voordeel!' zei Leonardo vrolijk. Ze moesten elkaar dingen leren. Hij vond het fantastisch. Hij voelde zich echt geweldig. 'Ritmegevoel is het belangrijkst. Ik kan je leiden en de rest gaat eigenlijk vanzelf..' zei hij tegen haar.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:35 pm

Leia keek hem vrolijk aan `Jij hebt ook al ritme, wat muziek makkelijker zal gaan` Ze keek lief, en er flitste een beeld van haar en hem romantisch walsend op de maan. Snel ontwaakte ze uit haar fantasie, en nam een slok wijn. Ze keek naar buiten en zag dat het al begon te stoppen met regenen.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 8:19 pm

'Dat is mooi..' zei Leonardo. Hij schonk nog wat wijn voor zichzelf in en nam een slok. Terwijl ook hij naar buiten keek zag hij de maan hoog staan. 'Een mooie volle maan..' fluisterde hij. Hij zag ook dat het nauwelijks meer regende. Wat hij prettig vond want hij had het niet zo op regen. Maar hij had het sowieso niet zo op onnodig nat worden. Behalve tijdens het zwemmen.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 8:26 pm

Nu het eten al lang opwas, het laat begon te worden, het restaurant zo zou sluiten en veel mensen al vertrokken stond er een chagerijnige ober naast hun tafel "Ik krijg zo'n vermoeden dat ze willen sluiten" Zei Leia met een glimlach naar Leonardo,


Laatste post voor vandaag.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 8:33 pm

Leonardo keek met een glimlach op. 'Ah, en u heeft de rekening ook?' vroeg hij aan de ober. De man knikte kort en gaf hem aan Leonardo. Die betaalde snel. 'Houdt de fooi maar..' zei hij. Hij keek Leia aan. ' Zal ik je naar huis brengen? Als je dat wilt. Of hhad je nog andere plannen?' vroeg hij aan haar. De regen was gelukkig gestopt. Wat in ieder geval betekende dat ze droog konden lopen.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 7:53 am

Leia glimlachte "Ik had geen andere plannen hoor." zei ze smalend. Ze stond op en schoof haar stoel aan. "Als je me naar muin huis brengt ben ik ruim tevreden" ze glimlachte, en keek naar een norse ober die he restaurant wou sluiten.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 12:01 pm

Leonardo glimlachte. 'Oké..' zei hij daarop. Leonardo stond ook op en schoof de stoel aan. Hij stak zijn hand naar Leia uit in de hoop dat ze die aan zou pakken. Hij leip al wel een klein stukje en opende de deur voor haar. Opgewekt als hij was.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 12:48 pm

Leia rende naar hem toe en pakte zijn hand "Wacht op mij-hij!" riep ze vrolijk. Ze keek om en zwaaide naar de Ober en stak haar tong uit. Ze keek weer vooruit, en toen naar Leonardo. "Waar gaan we nu naartoe?" vroeg ze nieuwschierig.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 8:18 pm

'Nou, nu mag jij kiezen. We kunnen overal heen gaan want bij nacht is alles bijna even mooi als jij..' zei Leonardo. Nu hij wist hoe het voelde om verliefd te zijn wilde hij er van volle teugen van genieten maar hij wilde ook Leia laten genieten want zij was natuurlijk het belangrijkste. Daar ging zijn hele gekte nou eenmaal om.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 30, 2010 2:36 pm

Leia grinnikte en kroop tegen Leonardo aan, aan de ene kant omdat ze het koud had en aan de andere kant omdat ze dicht bij hem wou zijn. "We kunnen gaan wandelen in het park?" Vroeg ze, en ze keek hem lief aan. "Of in het bos ofzo." Ze keek hem aan met een afwachtende blik.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 30, 2010 3:05 pm

'Laten we voor het park. Daar in het midden schijnt de maan in de fontein..' zei Leonardo vrolijk. Leonardo sloeg zacht een arm om Leia heen. Hij keek omhoog en zag nog steeds de mooie volle maan. Hij deed de steen in het kettinkje oplichten. 'Kijk eens naar je ketting..' fluisterde Leonardo naar Leia.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 30, 2010 3:15 pm

Leia voelde zijn arm om de hare en een warm gevoel versprijde zich door haar hele lichaam. "Goed idee" Ze keek naar de ketting. "Prachtig..." zei ze zachtjes. Ze legde haar hoofd op zijn schouder tijdens het lopen, ze vond verliefd zijn heerlijk.
----------------------------------------------------------
verder in het park?
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 9:54 am

Gavril kwam aangelopen en zag het restaurant. Hij ging er naar binnen en liep naar het kleinste tafeltje in een hoekje. Daar pakte hij zijn schetsblok en potloden. Toen de serveerster vroeg wat hij kwam doen en of hij iets te drinken wilde zei hij "Nou, ik kom een paar schetsen maken." Hij gaf bijna altijd oprecht antwoord. "En ik zou graag een cola willen." Toen de serveerster weg was begon hij met een schets van het hele restaurant. Het lukte best goed vond hij.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





Restaurant 'd'amour' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'd'amour'   Restaurant 'd'amour' - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Restaurant 'd'amour'
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: