Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het Kasteel van Jack

Go down 
4 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSun May 23, 2010 3:16 pm

Jack heeft ongeveer 10 hectare in zijn bezit waarin het midden een groot Kasteel zich bevind. Voor zijn kasteel is er een enorm meer, 6 hectare van zijn land is volledig bebost,1 hectare is omgebouwd tot een trainingsterrein en 1 hectare is volledig omgebouwd tot een Japanse tuin. Het overe zijn gewoon weilanden waar wilde paarden vrij op kunnen rond lopen. Hij plant om zijn grond volledig af te bakenen van de buitenwereld zodat zijn draak zorgeloos kan rond vliegen en rennen wanneer hij maar wil. Uiteraard heeft hij enorm veel personeel die alles verzorgen en proper houden.

je kunt altijd toestemming komen vragen of je draak op zijn terrein mag verschuilen. Er worden soms feesten gegeven maar dat is alleen voor uitgenodigde gasten en die zijn dus van adel of gewoon heel rijk of belangrijk in de polithiek of media. Als er mensen werkloos zijn kunnen ze hier altijd een job vinden x3
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSun May 23, 2010 3:25 pm

Met zijn handen in zijn zakken liep hij de brug over terwijl zijn kleine draak die hij ondertussen Lex had genoemd hem trippelend volgde. Koi's zwommen onder hun door en trokken de kleine draak zijn aandacht. In poging om er één te vangen was hij over de rant gaan hangen en klauwde hongerig naar de vissen wat jack deed herinneren wat draken allemaal wel niet nodig hadden voor verzorging. Af en toe kreeg hij speit dat hij niet gewoon zijn geheugen had laten wissen. Ok, die ouwe had hem wel uitgelegd waarom ze die draak nodig hadden maar het was nog altijd een hele klus om zo'n wezen op te laten groeien. Zeker als je ze zelfs alles moest laten aanleren. Het idee om muren rondom zijn land had hij gisteren laten weten aan zijn hoofdbediende. Hij moest er maar voor zorgen dat het in orde kwam. Tegen de tijd dat Lex zou kunnen vliegen zouden die muren wel klaar zijn. Zo niet, dan ontsloeg hij zijn hoofd bediende en zorgde voor betere werkmannen.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSun May 23, 2010 3:32 pm

Lex trachte een sappig uitziende vis bij zijn staart te grijpen maar viel onhandig voorover de koude nattigheid in. Al proestend was hij terug naar de oever gezwommen en zich op een hondse mannier uitgeschud maar dat stilde zijn honger niet. Het verbaasde hem toen hij merkte dat zijn meester verdwenen was. Snuffelend ging hij op zoek, jankte dat zijn meester moest terugkomen maar ging uiteindelijk slapen toen het te lang deurde. De geur van vis had Lex nog maar 2 minuten later weer klaarwakker gemaakt. Zijn meester Jack kwam terug met een vrouwelijke 2 pootige met een visgeur in haar handen. Hij voelde aan dat zijn meester machtiger was dat deze 2 pootige dus daarom beschouwde hij haar als een minderwaardig 2 pootige.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSun May 23, 2010 3:38 pm

Voorzichtig legde de bediende de vis neer en wikkelde het uit de linnen doek. 'bedankt, Mao' Jack knielde zich neer en schoof de vis naar zijn kleine draak toe. Hongerig kwam hij afgestrompeld en slikte zonder moeite de vis in 1 keer door. De bediende genaamd Mao die had omgekeken was totaal verbaasd bij het zien van het kleine draakje. Ze had haar meester Jack moeten toevertrouwen dat ze voor eeuwig zou zweigen over de draak. Ok, ze kon misschien niet meer spreken, maar lezen en schrijven was wel iets dat ze kon dus een mannier om het te laten weten had ze altijd. Maar daar hoefde Jack zich geen zorgen voor te maken. Ze had het hem beloofd dus zou ze ook haar woord niet breken. Zeker niet doordat hij in ruil haar familie elke maand 50 goudstukken opsteurd. Een normaal gezin van 9 mensen kwam al toe met 20 goudstukken in een jaar.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSun May 23, 2010 4:27 pm

Aris keek naar het kasteel ne zij landgoed vanuit de verte. Ze had via via gehoor ddat je daar altijd werk kon krijgen en ze kon best wat gebruiken. Aris moest nu namelijk twee monden voeden en het was altijd handig. Zo besloot ze dus dat ze werk zou zoeken daar. Ze liep naar het hek. Gekleed in haar vechtskleding zoals ze altijd was met haar zwarte cape en kap diep over haar hoofd. Op haar kap zat langs de rand Oud-Ashtarse woorden geborduurd door haar moeder. Ze stond bij het hek en twijfelde. Zou ze het doen? Zou hij haar herkennen. Darweimn zat bij haar in de kap die groot genoeg was en steunde haar met vertrouwde woordjes.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:33 pm

Sereen kwam ze naar de poort toe gelopen waar een onwelkome gast stond. Dit mensenkind had hier niks te zoeken. Vandaag waren er geen afspraken gemaakt dus zou ze worden weg gestuurd. Vlak bij de poort bleef ze staan. 'heeft u een afspraak?' Misschien had ze zich vergist en was er toch een afspraak voor vandaag. Als dat het geval was zou de kans groot zijn dat er iemand haar baan kwijt geraakte tenzij het voor een solicitatie was. En die iemand zou zij waarschijnlijk worden aangezien zij in de verwantwoordelijkheid stond voor de afspraken en het schema bij te houden.

https://2img.net/h/i160.photobucket.com/albums/t171/alyssalies_2007/Anime%20chicks/pinkhairanimegirl.jpg
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:41 pm

Aris keek de vrouw aan vanonder haar kap. 'Ik hoorde dat hier altijd banen verkrijgbaar zijn. Ik wist alleen niet wanneer ik moest komen dus kwam ik meteen.. Misschien kent Jack me wel. We hebebn elkaar al eens eerder vaag ontmoet.. Ik hoop dat het goed gaat met zijn draak..' fluisterde Aris zacht maar erg duidelijk. Ze kon haast aan de vrouw zien dat ze ervan wist.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeMon May 24, 2010 4:30 pm

Verbaasd keek ze het meisje aan en duwde de opgeluchtheid weg doordat ze hier idderdaad was gekomen voor een solicitatie. Ze had geen tijd om opgelcuht te zijn maar bleef in plaats daarvan maar worstelen met de gedachte dat het niet zomaar een vaage ontmoeting zou geweest zijn. Meester Jack zou nooit zomaar aan iemand vertellen dat hij een draak in bezit had. Zeker niet hier waar magie en zo machtige wezens te strengste verboden zijn. Vlot trok ze de poort open en sloot hem weer zodra de jonge dame naar binnen was gewandelt. 'er zijn hier inderdaad vacatures open, als u zo vriendelijk wilt zijn om mij te volgen' Ze sprak geen woord over de draak. Tenslote wist ze niet zeker welke relaties deze had met Jack. Of ze eigenlijk wel te vertrouwen was en ze niet om andere redenen hier een baan kwam zoeken.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeMon May 24, 2010 4:46 pm

Aris liep door de poort, zonder haar kap omlaag te doen. Wel was haar glimlach te zien. 'Dank u.'zei Aris. Ze hoopte dat er iets open was waarbij ze haar kwaliteiten nodig had. En ze had niet veel kwaliteiten vond ze maar misschien kon hij iemand gebruiken in onderhandeling of in het maken van wapens. Ze kon zelfs een beetje paardenverzorgen. Ach eigenlijk kon ze van alles wat. Dus keek ze naar de vrouw en vroeg zich af wat zij hier deed en waarom Jack helemaal alleen (denk ik) in zo'n groot kasteel woonde.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeMon May 24, 2010 5:35 pm

Luca begeleide Aris naar binnen waar ze werden overwelmt door een reusachtige inkomhal waarbij de deuren 4 wachters stonden, 2 binnen en 2 buiten. Luca zelf leek het maar al te gewent zijn geraakt. 'gelieve hier te wachten a.u.b.' Even bleef ze weg en kwam later terug met een dun stapeltje papieren. Misschien 5 bladzijden? 'gelieve deze in te vullen' Ze propte de papieren in Ari shaar handen samen met een stilo en bleef vervolgens dood stil voor haar staan wachten tot ze klaar was. Het was overduidelijk dat ze zéér hard was getraind in eticette. Ze had de zelfde uitdrukking op haar gezicht als al de andere werknemers hier aanwezig. Allemaal even emotieloos uitgezondert van de nieuwelingen zoals Mao en Katashi.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeMon May 24, 2010 5:40 pm

Aris knikte alleen maar en begon met het invullen van het stapeltje papieren. Ze vroeg zich af waarom iedereen hier zo emotieloos keek. Alsof ze anders gestraft zouden worden als ze zouden lachen. Dat was toch juist gezond. Het invullen duurde voor Aris haar gevoel niet lang ze was namelijk snel klaar en gaf het stapeltje terug. Ze was een snelle lezer en had in de jaren leren schrijven.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:47 pm

Even las Luca de gegevens dat net waren opgeschreven vluchtig door. 'prima, u kunt gaan, wij contacteren u wanneer uw geschikt bent voor een solicitatie of niet.' Bovenaan de trap stapte Jack rustig naar beneden, geconcentreed aan het lezen in één of ander dik boek genaamd "De Wilde Zwanen". Bij het opmerken van de aanwezigheid van Aris klapte hij zijn boek dicht en glimlachte hij spontaan naar haar. 'Aris, is het niet?' Verbaasd dat ze hier in zijn huis stond kwam hij naar haar toegelopen. 'ik wist niet dat je ging komen.. '
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:03 am

Darweimn keek naar Jack en bestudeerde hem goed. "Hij is wel goed denk ik.. Je hoeft niet in de verdediging." zei hij toen tegen Aris. "Oke.." Aris knikte en keek hem aan. 'Ik kwam voor een baantje. Ik zal een tijdje in één stad moeten blijven en ik ben dat niet gewend dus moet ik werken. Ik heb ook nog de vraag of Darweimn hier kan blijven.. Tenminste, soms.' Aris deed haar kap af en Darweimn's hoofd lag op haar schouder, de rest van zijn lijfje lag in de kap.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeTue May 25, 2010 3:45 pm

'prima, Luca zal je wel de weg wijzen, wat plande je te doen hier als werk? en ja, je draak mag hier gerust verblijven. plek genoeg. Luca? zorg jij daar even voor.' Een butler kwam de hal opgelopen en ging op een meter afstand van zijn meester staan. ' Heer Durberville, uw koets staat klaar.' - 'ben er meteen..' 'Sorry Aris, ik spreek je later nog wel' Kort daarna propte hij het boek dat hij had vast gehad in Luca haar handen en vertrok samen met de butler.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeTue May 25, 2010 3:51 pm

Aris knikte. 'Tot ziens, ik zie je wel weer.' zei ze. 'Jij vindt het wel een goed idee toch om hier even te blijven Darweimn?' "Ja hoor." 'Uhm, Mevrouw. Kan ik u Darweimn overhandigen? Dan zal ik gaan. Want ik weet nog neit wat ik kan doen.' Aris zei glimlachend. Darweimn zat in haar handen.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:36 pm

Luca strekte haar arm voor zich uit richting Darweimm als aanstalten dat ze hem wel zou overpakken. 'wij verwachten u terug morgen om 11 uur. Ik veronderstel dat u part-time zult werken aangezien uw trainingen veel tijd in beslag zullen nemen?' (weet ze van invuldingetjus) Het was duidelijk geweest hoe Jack tegen deze had gesproken dus haar een job weigeren was geen optie.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:55 pm

Aris knikte. 'Ik zal er zijn. En je hoeft niet bang te zijn, Darweimn bijt niet. Hij vindt je wel aardig omdat je zo vriendelijk bent. Tot morgen, en doe de vriendelijke groeten aan Jack, of moetik hem nu Meester Jack noemen.' Dat laatste zei Aris een beetje spottend maar wel vriendelijk. Daarna draaide ze zich om en deed haar kap weer over haar hoofd. Zo liep ze het huis uit en de poort uit.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeWed May 26, 2010 2:50 pm

Aris stond de volgende morgen om elf uur stipt voor de gesloten poort. Rustig wachtte ze tot er iemand kwam die de poort open zou doen. Vandaag zou ze te horen krijgen welke baan ze kreeg. Hopelijk iets waar ze goed in was. Ze was gekleed zoals altijd in haar kleren met de cape. Ook had ze haar wapens.. Maar dat was gewoon een eigenschap van haar. Ze moesten er maar mee leren leven.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:34 pm

Luca stond vlak voor de voordeuren te wachten en liep meteen op Aris af zodra ze in zicht kwam. 'Welkom, ik zie dat u op tijd bent. Mooi, want een slechte indruk willen we hier niet.' Zorgvuldig opende ze de poorten en liet haar naar binnen wandelen. 'Wij hebben wel enkele regels hier waar ik u nu van op de hoogte zal brengen zodra we bij u afdeling zijn gekomen. Volgt u mij a.u.b.?'




(welke job wilde,?)
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeWed May 26, 2010 8:12 pm

Aris knikte en volgde Luca. Ze wilde geen problemen maken zo vroeg. Aris keek nog nieuwsgierig om zich heen. Ze had er gister maarook nu weer weinig tijd voor wat ze jammer vond want het was hier erg mooi. Darweimn kwam op haar schouder en glimlachte. "Het is goed hier en Jacks draak is erg aardig." "Mooizo."





_
Wat heb je eigenlijk? Het liefste iets wat ik eerder opgenoemd heb bij haar kwaliteiten. Met wapens of onderhandeling of het verzorgen van iets.. Ze kan van alles wat..
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:43 am

(alles zo'n beetje zeker? ma kan nii direk iet verzinne vo me onderhandelinge of wapens die Jack direckt aan een nieuweling zou toevertrouwen.)


(schrijf later nog wel stukkjj tekst, kmoe na school)
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeFri May 28, 2010 3:33 pm

Je kan haar ook iets in de tuin laten doen.. Maakt mij niet uit..x'D

_____
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSat May 29, 2010 6:04 am

ze kan uuuh, de vissen voeren in de tuin? x3 en de bloemen gewoon elke dag water komen geven in da japanse gedeelte. naja, voor 1 km dan ofzo, want anders zou je op 1 dag niet klaar zijn. of is da ni veel... x,x ahja, daar beslist gy tan maar over
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSat May 29, 2010 8:42 am

Das oké hoor.. Uhm maare.. Laat Aris maar de vissen voeren enzo. En uh... Kan ze daarna altijd nog even de draken wat geven ofzo.. of in ieder geval Darweimn.. Maar jouw Luca mag dat even melden.. Dan improviseer ik wel verder..

---
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitimeSat May 29, 2010 9:39 am

'er word van u verwacht dat u deze koii's voerdert 2 maal per dag en dat zal op dit tijdstip zijn en dat om 5 uur. Ik vraag u ook om uw eigen draak te voorzien van voedsel en dat van Heer Durberville. Aangezien u hier maar part time komt werken en buitenhuis werkt is het niet verplicht om een uniform te dragen. U mag nooit het huis betreden zonder toestemming van Heer Durberville en u betreed uit eigen veiligheid geen verdere terreinen dan die waarop u werkt. Het voedsel vind u hier aan mijn rechterzijde in de voorraadsruimte. Ik vraag u om iedere nieuwe informatie die u te eten komt over de jonge draken neer te schrijven en op het einde van uw werkuren aan mij te geven. Als u nog verdere vragen hebt wil ik die nu graag beantwoorden.'
Back to top Go down
Sponsored content





Het Kasteel van Jack Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het Kasteel van Jack
Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Jack Durberville
» Jack's landhuis in Fortuna

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: