Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het Zonneplein

Go down 
+8
Kate
Aisu
Dust
Sheena Sumé
Akira
Aisha .
natas
Nova
12 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 7:21 pm

"Het valt wel mee" mompelde hij. "Door het water van net is het opgedroogde bloed wat losgeweekt, snapje" zei hij om niet naar de dokter te hoeven. Daar had hij nou bepaald geen zin in. "Dankjewel trouwens "glimlachte hij terwijl Aisha bezig was met de reep stof. "Je krijgt wel een nieuwe rok van mij"
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 5:25 pm

''Hoeft niet hoor, ik vond hem toch niet mooi.'' wuifde ze het aanbod weg. Haar ogen begonnen weer te wateren , dit keer zonder een rede. Hij deed toch aardig tegen haar? Toch was ze bang , bang dat ze straks opeens weer afgesnauwd zou worden en zich dan nog erger zou voelen. Snel veegde ze de tranen weg en keek Blade met een gemaakte glimlach aan.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 6:05 pm

"Toch krijg je ereen" glimlachte hij. Het voelde gelijk weer vertrouwt, om zo met z'n 2en alleen te zijn. Het gevoel te hebben dat tijd geen rol speelde, toch was hij bang. Bang dat Aisha elk moment van de dag weer kon vertrekken. Hij keek even in haar ogen en nam toen het besluit. Het besluit om het verleden voor zover hij kon nu even te vergeten en aan de toekomst te gaan denken
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 6:15 pm

'' Blade..'' een iele stem kwam uit haar keel. Haar hand zweefde in de lucht en bleef enkele seconden wachten totdat ze naar de hand van Blade greep.''Ik wil geen ruzie meer, ik wil voor altijd bij jou blijven..'' haar keel werd dichtgeknepen door haar tranen en weer stroomde die over haar wangen. Zijn hand voelde warm en vertrouwt aan, een hand die zo veilig voelde. Zo'n veilig gevoel, dat had ze nooit gehad, bij niemand. Nogzelfs niet bij haar beste vrienden.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 6:27 pm

"Ik ook" was het korte antwoord van Blade. Hij kon misschien een paar romantischere worden gebruiken, hij kon zoete woordjes gaan fluisteren. Maar daar zou Aisha geen waarden aan hechten wist hij. Ze wilde dat hij eerlijk was, zonder poespas. En dat was hij nu. Hij kneep even zachtjes in haar hand. De pijn in zijn hoofd werd nu even verdreven, verdreven door de knetterende liefde die hij nu voelde.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 6:31 pm

Een glimlach verscheen op haar lippen, niet een verwende die dacht ; heb ik het weer voor elkaar , maar eentje die geluk uitstraalde, omdat hij haar vergeefde. ''Ik hou van jou.'' sprak ze de 4 magische woorden, de 4 woorden waarmee je je aan iemand hechtte. De 4 woorden die ze alleen maar sprak naar diegene van wie ze echt hield; Blade. Dit keer kwamen er weer tranen , maar dan tranen van geluk. Langzaam boog ze naar voren en keek hem diep aan, voelde hoe verlieft ze was. Haar lippen raakte de zijne , het was geen kusje, maar een diepe en gevoelige kus, iets waar je al je gevoel in gooide.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:43 am

Voor Blade wat kon antwoorden op dé 4 woorden van Aisha voelde hij de lippen van haar op zijn lippen drukken. Zonder erover na te denken beantwoordde hij op haar zoen door vol passie terug te kussen. Hij voelde de pijn in zijn hoofd wegebben. Het enige waar hij nu aan dacht was aan Aisha, het meisje dat voor naast hem zat. Het meisje om wie hij zijn hand sloeg en haar stevig tegen zich aandrukte.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:57 am

Na een tijdje opende ze haar ogen. Ze keek hem vol liefde aan. Haar lippen gingen weer op de zijne. Zoveel liefde had ze nog nooit gevoelt voor iemand. Alletwee haar handen sloeg ze om zijn nek heen terwijl ze verder zoende.
Back to top Go down
Sponsored content





Het Zonneplein - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Zonneplein   Het Zonneplein - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het Zonneplein
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: